A man is in a four-dimensional space with strong reason, it is in a
four-dimensional space with a strong feelings the woman, and it is in
five dimension space placed between two male-female relationships.
As a result,
Feelings of male-female relationships are greatly strong, and the
reason becomes very weak.
Therefore, male-female relationships :.
It becomes a space related to the man and woman with the state that a
man was put by the woman with a strong adhesive.
That is, a man is made for the woman not to have in moving.
Thus, if he doesn't make the woman pleased, a man cannot move.
Because adhesive power weakens when the woman is pleased.
*。
Male-female relationships exist in five different dimensions though
the man and woman exists in the same dimension.
Male-female relationships do the warp from this world.
A man can do nothing but be danced by the act or the palm that is
called woman's brain.
*。
Then, ..putting out.. ..
Because it is made to dance anyway
Shite is taken to the woman and prearranged performances and a man
take Waki.
Because a man has taken Shite up to now, it will be danced.
If the opposite is done, it is likely to be made a man dance the woman.
*。
It is a difference ..the dance.. when dancing.
In short, the man and woman only has to do a good dance.
A man and the woman only have to make a good stage.
There is Shite for Waki.
Waki is a leading part though the leading part sees Shite.
*。
In a word, sub-leading part's appearance is done, and the leading
part is taken away.
Then, every.
It only has to alternate the leading part quietly.
This is man's ability.
*。
A man is not courage but an ability.
It ends without allowing the woman to dance by this.
*。
This theory was counterfeited by using woman's Lissa Randall theory.
Please do not come to light to her earnestly.
男は理屈の強い四次元空間にあり、
女は感情の強い四次元空間にあり、
男女関係は、二つに挟まれた、五次元空間にある。
その結果、
男女関係は感情が桁違いに強く、
理屈は非常に弱い状態になる。
従って、男女関係は、
男女関係空間に、男が女に強い接着剤で貼り付けられた状態となる。
即ち、男は女に身動きでいないようにされている。
かくして男は女を喜ばせなければ動けない。
女が喜ぶと接着力が弱くなるから。
*。
男女は同じ次元に存在するが、
男女関係は異なる五次元に存在する。
男女関係は現世からワープしている。
男は女のブレーンと呼ばれる幕、または手のひらで踊らされるしかない。
*。
そこでだ。
どうせ踊らされるのだから、
女にシテをやらせ、男がワキを取る。
今までは男がシテを取ったから、踊らされることになった。
逆をやれば、男が女を躍らせられるのではないか。
*。
踊ると躍るの違いだ。
要するに、男女がいい踊りをすればいい。
男と女がいい舞台を作ればいい。
シテはワキのためにある。
シテが主役に見えるが、ワキが主役だ。
*。
つまり、副主役の姿をして、主役を取る。
すると万事うまくいく。
こっそり主役を交代すればいい。
これが男の器量ということだ。
*。
男は度胸でなく器量だ。
これで女に踊らされずに済む。
*。
この理論は、女性のリサ・ランドール理論を用いて偽造された。
彼女にはくれぐれもばれないようにしてください。
0 件のコメント:
コメントを投稿