2008年10月8日水曜日

paradox of exclusion:exclusion is self-exclusion

There is a self-mode of breaking also in immunity.

As for immunity, the living body is unquestionable for the cause of a disease.

However, if you create an organization
The one opposed the organization is excluded as a foreign body.

*。
It is male-female relationships and friendship for the organization.
And, the family, the school, the nation, and the enterprise etc.
organize it.

These also exclude the foreign body in the immunity organization and it
consists.

*。
Government Japan ..identification exclusion of Japan and non-day book..
consists.

This can be accomplished by violence domestically.
Pure, pure Japan consists here.

*。
This is a limit sublime of the impulse.

However, this doesn't know it as for the impulse though this is a delusion.

Therefore, patriotism and the severe punishment are the foreign body exclusion.


Otherwise, the delusion is not approved.

*。
However, does this beautiful Japan consist?

The foreign country that assumes that Japan is not beautiful should exclude it.


In Japan, there is no foreign country of beauty.

That is, Japan should make it without the foreign country.

*。
Japan's wanting to be praised by the foreign country
It can be read as the intention to try to accept Japan to the foreign
country.

*。
In ..government Japan.. the world, it is done that it ..existence
without the world.. takes it.

*。
This might be a Yasukuni problem.

*。
The world is excluded in the world and it lives.

This is an existence structure of government Japan.

*。
This mechanism is seen the Pacific War.

It was impossible, went to the foreign body exclusion, and the
foreign body was excluded to coexistence with the foreign body by the
other party.

*。
The foreign body exclusion of the tissue immunity is my exclusion.

The tissue immunity makes the foreign body that violates the self a bacillus,
and excludes the foreign body.

*。
Exactly, when bullying it
To be bacterial and to assume the other party to be to be stinky,
dirty, uncouth are to assume the foreign body to be a bacillus.

*。
Japan is alive because it is killed in the world.

It is necessary to kill the foreign body to save one's own skin.

*。
If the foreign body is not killed, it is killed government Japan.

This is patriotism severe punishment Fundamentalism.

*。
Japan is assumed to be pure, and the foreign country is made a foreign body.

This is a government Japanese system.


*。
The recognition of diversity
It is development of the organization that doesn't exclude the
foreign body.

*。
The organization and it that doesn't depend on immunity depend on the
dignity of man.

*。
The war trial recognized the crime to humanity and the crime to peace.

Because the defendant was Japan, it was able to be done.

*。
Japan that doesn't admit excluding Japan
The crime to humanity and the crime to peace were recognized there.

*。
It is Japanese and it is man.

It is a Japanese race, and it is a human race.

*。
It is that Japan can coexist with the truancy and the permanent part-timer.

This is diversity.
Japan is excluded as a foreign body in the world when not becoming it
so.

It is because Japan makes the world a foreign body.


免疫にも自己破壊モードがある。

生体が病原に免疫することは問題ない。

だが組織を作れば、
組織に反対するものは、異物として排除される。

*。
組織には男女関係や友人関係、
そして家族や学校や国家や企業などの組織がある。

これらも免疫組織で、異物を排除して成り立つ。

     *。
お上日本は、日本と非日本の識別排除に成り立つ。

国内では暴力によってこれを遂行できる。
ここに純粋無垢な日本が成立する。

*。
これは衝動性の極限的昇華だ。

だがこれは妄想であるが、衝動性はそれを知らない。

だから愛国や厳罰は、異物排除である。

そうしないと妄想は成立しない。

*。
だがこの美しい日本は成立するだろうか。

日本は美しくないとする外国は排除しなければならない。

日本は美しいという外国はない。

即ち、日本は外国なしで作らねばならない。

*。
日本が外国に褒められたがるのは、
外国に日本を受け入れさせようとする意図と読める。

    *。
お上日本は、世界にあって、
世界なしで存在しようとるする。

*。
これが靖国問題であろう。

*。
世界にあって世界を排除して生きる。

これがお上日本の存在構造だ。

*。
太平洋戦争にこの仕組みを見る。

異物との共存は不可能で、
異物排除に行って、
相手から異物排除された。

    *。
組織免疫の異物排除は、自分の排除である。

組織免疫は、自己を侵す異物を、病原菌として、異物排除する。

*。
正に、いじめにおいて、
相手をばい菌、くさい・汚い・ダサいとすることは、
異物を病原菌としていることだ。

*。
日本は世界に殺されるために生きている。

自分を守るためには、異物を殺さなくてはならない。

*。
異物を殺さなければ、殺されるお上日本だ。

これが愛国厳罰原理主義だ。

*。
日本を純正とし、外国を異物とする。

これがお上日本システムだ。


   *。
多様性の認識は、
異物排除をしない組織の展開だ。

*。
免疫によらない組織、
それは人間の尊厳による。

*。
戦争裁判は、人道への犯罪、平和への犯罪を認識した。

それは被告が日本だから出来た。

*。
日本以外を認めない日本、
そこに人道への犯罪、平和への犯罪を認識した。

     *。
日本人であって人間である。

日本民族であって、人類である。

*。
それは日本が登校拒否とフリーターと共存できることだ。

これが多様性であり、
こうならなくては、日本は世界の異物として排除される。

それは日本が世界を異物とするからだ。

0 件のコメント: