The Japanese is an impulsive race.
The characteristic of the impulse system is that strength or more suppresses
the place.
*。
It is faultless in the country.
Die for the country to defend the country.
Is there a strong any further thing?
*。
In the world of study
What creatively researched worldwide is killed in Japan.
Is there a strong any further thing?
*。
What do you do after all?
However, strength is done.
An inside taste is unnecessary.
However, it should be strong.
*。
This is an empty body theory, and it is a structure theory of the midair and
the part ..whole.. theory.
*。
When I also was doing the company work, it experienced.
The conference is held.
It proposes it according to the agenda.
Then, it is severely opposed by the those who sponsor it.
Opposite is a purpose.
The crab will be executed when leaving it as it is when.
*。
To what was it opposite?
I am those who sponsor it.
It was opposite ..the Appel.. strong this.
*。
When this is a academic society, it embarrasses it.
An original research is disregarded.
It is banished from the academic society if it quotes it.
*。
There is innumerably a creative theory that it is disregarded by the academic
society, and bullying is killed.
From theory to society order
*。
Even the trial is so.
From do not you be do a criminal or exist to national order?
Is the one who is not the criminal made a criminal and what on earth ..
making.. ..national order.. do you exist?
*。
I wonder might be strong like national order and this, etc. that make
the one who is not the criminal a criminal.
*。
Strength rules Japan.
One Japanese is 0.2.
The mass communication, the speech field, and academic circles pass and it
comes off.
*。
...inside taste.. ,
An inside taste is , extreme in the fact.
*。
Tragedy of extreme
It approved it in the Pacific War, and it annihilated, and large GDP
was approved to the massacre.
*。
The fact is denied.
This is extreme.
*。
It is necessary to live through the massacre.
The massacre is left.
It embraces each other all, it warms each other, and it rides the
wagon.
*。
It is certain that this is not happy of the person.
日本人は衝動性民族である。
衝動系の特質は、より強烈が場を制圧することだ。
*。
国に誤りなし、
国を守るために国のために死ね。
これ以上強烈なことってあるだろうか。
*。
学問の世界で、
世界的に創造的研究をしたものは、日本では殺される。
これ以上強烈なことってあるだろうか。
*。
結局何をやっているのだろうか。
ただ強烈をやっている。
中味はいらない。
ただ強烈でなければならない。
*。
これが空体論であり、中空構造論であり全体なき部分論である。
*。
私も会社勤めをしていた時に体験した。
会議が行われる。
その議題に合わせ、提案する。
するとその主催者に、猛烈に反対される。
反対が目的だ。
そのまま放っておくと、いつの間にかに実行される。
*。
何のための反対だったのだろうか。
俺が主催者だ、
これを強烈にアッピールする反対だった。
*。
これが学会だと困る。
独創的研究が無視される。
引用すれば学会から追放される。
*。
学会に無視され、いじめ殺された創造的学説が無数にある。
学理より、学会秩序だ。
*。
裁判でもそうだ。
犯人であるかないかより、国家秩序だ。
犯人でないものを犯人として作られる国家秩序、
一体何やっているのだろう。
*。
犯人でないものを犯人とする国家秩序、
これほど強烈なことがあるだろうか。
*。
日本は強烈が支配する。
日本人一人は、0.2だ。
マスコミ・言論界・学界を通り抜ける。
*。
中味がないからこそ、
中味が事実でないからこそ、
過激だ。
*。
過激の悲劇、
太平洋戦争に全滅し、
大GDPは大虐殺に成立した。
*。
その事実を否認する。
これが過激性だ。
*。
大虐殺を生き抜かれなければならない。
大虐殺を放置して、
皆で抱き合い暖めあって、いい気持ちになる。
*。
これは人の幸せでないことは確かだ。
0 件のコメント:
コメントを投稿