The god made the good and evil of this world.
Do you tell it what to be done to the person?
*。
A good sound, that is, harmonic vibration appears if the standing
wave is made from the advancement wave and the junior wave.
*。
It is possible to fly to the sky by putting the wing here if good and
evil is made the wave and a wind.
It is said that the pointing vector will stand from this.
*。
Well, how did the Japanese culture correspond to this phenomenon?
*。
Basho assumed living in this world to be travel.
That is, it was assumed that it lived in making the standing wave in this world.
It was assumed to be a harmonic vibration to live.
*。
On the purple of The Tale of Genji,
Wing = mind is made because of rough seas of this world.
It became setting up the pointing vector in a rough sea, that is,
soul of this world.
*。
To the Japanese culture
There is no what becomes great as money is made anywhere.
However, it : because it needs it.
The person who is not the person in the world of the culture puts it.
It became such an even number structure.
*。
It came to kill the weak here.
This is poor.
The optimization of structurizing to the even number was needed.
*。
The negative feedback of the Japanese culture is multiplied by the Japanese
sentence discernment.
How do you achieve it?
The problem was clarified.
この世の善悪は神が作った。
人に何をやれといっているのだろうか。
*。
前進波と後進波から定在波を作れば、
いい音、即ち調和振動が現れる。
*。
善悪を波や風とすれば、
ここに翼を置くことで、
空に飛べる。
これをポインティング・ベクトルが立つと言う。
*。
さて日本文化はこの現象にどう対応したか。
*。
芭蕉は現世を生きることを、旅とした。
即ち、現世に定在波を作ることを生きることとした。
生きること自体を調和振動とした。
*。
源氏物語の紫の上は、
現世の荒波で翼=心を作り、
現世の荒波にポインティング・ベクトルを立てる、
即ち魂となった。
*。
日本文化には、
金を作るとか偉くなることはどこにも入っていない。
だがそれは必要だから、
文化の世界の人でない人にやって貰う。
こういう対偶構造となった。
*。
ここに弱者を殺すこととなった。
これは拙い、
対偶構造化の最適化が必要となった。
*。
日本文明に日本文化の負帰還を掛ける。
どうやって実現するか。
問題点が明らかになった。
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