These worlds are the dipole structures of life and death, love and hate, the
man and woman, and good and evil, etc.
It is a confrontation and caught theory reason as for this.
*。
The god and the true, the good and the beautiful are caught with the
vanishing point.
It becomes good and evil, the truth, and Bishuu, etc. when developing
with this world.
As much as one vanishing point becomes a dipole structure in this world.
This is a defect of the theory reason.
That is, the vanishing point was set to this world.
The ideal became a delusion.
*。
This world is a symmetry structure for structural reason, and both
are overlapped, and it becomes this world.
*。
It cannot be done, and is what to take only the true, the good and
the beautiful from this world not done.
*。
As a result, it falls into chaos and I think that it is natural.
It was mistaken to be correct because of a double error.
However, it became the helpless world.
*。
The freedom of the homicide is assumed to be free here.
The world where the freedom of plunder was assumed to be a justice
arose.
*。
To structural reason
Freedom is a homicide.
When the justice is plunder, it becomes it.
*。
The even number of freedom is a homicide, and the even number of the
justice is plunder.
This is not seen the theory reason.
*。
Good and evil, life and death, and the man and woman, etc. are the methodologies
that make one the world.
This conflicts, and only good one is taken.
This was only a delusion and existed.
It is this world of the hell made there.
*。
It pierces through the confrontation, and the explosion blazing up is done, and
it pierces through space to one.
This is person's way of life.
*。
The Japanese culture is an explosion of the soul that pierces through the world.
Murasaki Shikibu and Basho were explosions, and it pierced through
space.
The tracks remain in the world.
*。
The one to touch their works is dragged in to the explosion, and does
the explosion blazing up together.
This is a Japanese culture, and the experience.
*。
The friend or foe also unites into one and does the explosion blazing up.
That is, it pierces through space.
*。
The symmetry, that is, friend or foe is necessary for the explosive reaction.
この世は、生死・愛憎・男女・善悪などのダイポール構造だ。
これを対立と捉える理論理性だ。
*。
神や真善美を、消点と捉え、
現世に展開すると、善悪・真偽・美醜…となる。
消点は一つでも、現世ではダイポール構造となる。
これが理論理性の欠陥だ。
即ち、消点が現世に設定された。
理想が妄想となった。
*。
構造理性にとっては、現世は対称構造であり、
両者を重ね合わせて、現世となる。
*。
現世から真善美だけを取ることは、
出来ないことであり、
やってはならないことだ。
*。
この結果、カオスに陥り、
しかもそれが自然だと思う。
二重のエラーで、正しいように錯覚した。
だがどうしようもない世界となった。
*。
ここに殺人の自由を自由とし、
略奪の自由を正義とする世界が生まれた。
*。
構造理性には、
自由とは殺人であり、
正義とは略奪であるとなる。
*。
自由の対偶は殺人であり、
正義の対偶は略奪である。
これは理論理性に見えない。
*。
善悪・生死・男女などは一つの世界を作る方法論だ。
これを対立にし、良い方だけを取る。
これは妄想でしかなかった。
そこに出来た地獄の現世だ。
*。
対立を一つに爆発炎上させて、宇宙を突き抜ける。
これが人の生き方だ。
*。
日本文化は世界を突き抜ける魂の爆発だ。
紫式部も芭蕉も、爆発であり、
宇宙を突き抜けた。
世界にはその軌跡が残っている。
*。
彼らの作品に触れるものは、
爆発に引きずり込まれ、
一緒に爆発炎上する。
これが日本文化であり、その体験だ。
*。
敵味方も、一つになって爆発炎上する。
即ち、宇宙を突き抜ける。
*。
その爆発反応に対称性、即ち敵味方が必要だ。
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