It moves from the reality of the material energy system to the meta
world of the information intellect system.
The reality is a real number, and the meta is a complex number.
It matches and the complex number space.
This is empty true colors at information.
*。
This evolution is being obstructed to the education of the standard now.
The education from the world evolution from which left all processes.
*。
It is necessary to set present of industry aiming at the point where
it meets the future, and to move by the expectation route about the
nation about the education.
Moreover, the course is hourly moved.
*。
The nation, industry, and the education of Fundamentalism refuse the
demand of this world, and it is staying indoors now.
The truancy and the withdrawal were phenomena of the nation.
The counterpunch is a truancy and a withdrawal phenomenon.
That is, it is a carrying over theory.
*。
Development with the sky is refused at information because of a national
industrial space, and it stays indoors.
Working poor are phenomena generated here.
*。
That is, new social refusal withdrawal of the nation
The calling water drawn out to the world is a working poor phenomenon.
It stays indoors, and the nation that domineers.
That is, a strange country has been established.
*。
In it, it might be a cause to have made the person named good school
Cai Co. a bird in the basket.
The illness of the mind that arose this cooped-up feeling and here
and this made the person attach to a strange occupation, and a
strange country was established.
*。
The even number of good school Cai Co. is a bad occupation and a bad
nation.
A strange society is made there, and people and the nation suffer.
*。
Guaya's world is seen in it is remaining.
The theory reason sentence sees only one side in the world.
物質エネルギー系のリアリティから、
情報知性系のメタ世界へ移動している。
リアリティが実数で、メタは複素数だ。
合わせて複素数空間である。
これが情報時空の正体だ。
*。
この進化が、現在基準の教育に阻害されている。
世界進化から取り残された教育だ。
*。
教育にしても国家にしても産業にしても、
将来の会合地点に向けて、
現在を設定し、
予想経路で運動しなければならない。
しかも時々刻々と進路を移動していく。
*。
現在原理主義の国家や産業や教育が、
この世界の要求を拒否し、引きこもっている。
登校拒否や引きこもりは、
国家自体の現象だった。
そのカウンター・パンチが、登校拒否と引きこもり現象だ。
即ち、繰り込み理論になっている。
*。
国家産業空間から、情報時空への展開を拒否し、引きこもる。
ワーキング・プアとはここに発生した現象だ。
*。
即ち、国家の新社会拒否引きこもりを、
世界に引き出す呼び水が、ワーキング・プア現象だ。
引きこもっていて、威張る国家。
即ち、変な国を作ってしまった。
*。
それはいい学校いい会社といった、
人を籠の中の鳥としたことが原因だろう。
この閉塞感とここに生まれる心の病み、
これが人を変な職業につかせ、
変な国を作った。
*。
いい学校いい会社の対偶は、
悪い職業と悪い国家だ。
そこに変な社会ができ、
人々も国家も苦しんでる。
*。
対偶文は世界をありもままに見られる。
理論理性文は、世界の一面しか見えない。
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