There are no people in government Japan.
The civil affairs nonintervention is that the nation doesn't
intervene people's problems.
That is, there are no people in a Japanese country.
There are no people though are.
*。
Japan who was not the Japanese people meant all Japanese.
All Japanese are the people in Japan.
Therefore, the government says that there are neither a Japanese nor
the people in Japan.
*。
The society with such a mechanism is only Japan in the history of
mankind.
The Japanese to say nothing of the human race doesn't understand this either.
*。
There cannot be such a thing.
There is not possible.
*。
If this is very understood, is it good?
It is not though done by understanding.
However, it exists.
That is, Japan is true.
*。
That is, Japan exists in the impulse.
The impulse exists in the world.
However, the world doesn't exist in the impulse.
*。
Japan exists in this hysteresis.
That is, it is if it is not thought that it is not, and exists if it
is thought that there is Japan.
*。
It is Japan that exists only when not is.
It disappears when thinking it is.
*。
This Japan is what on earth.
It is nothing.
It exists when thinking so.
It is a country of a beautiful god.
It disappears if it thinks so.
*。
Japan is what on earth.
Neither the world nor the Japanese understand.
However, it exists.
*。
It is existence that exceeds person's intellect and sensibility.
It is a Japanese Stealth, that is, empty Tainippon.
*。
It is not in the intellect and the sensibility but actually exists.
What.
It is nothing.
*。
It exists though it is nothing.
Japan is detected in money or a crime.
*。
Japan exists also in super-reason and a super-sensibility.
It is The Narrow Road to the Deep North in the tea ceremony and The
Tale of Genji. the ability, the kabuki, and the flower arrangement
That is, it is cool Japanese.
*。
On the other hand, it is government Japan.
If both are matched, it becomes 0.
*。
It makes that the Japanese is in the place in which not being in what either.
Evil and good are made in it, and it is made to collide.
Then, government Japan of evil and cool Japan of good come into existence.
*。
Western Europe rectified evil by love and the justice, and made the
world of good.
However, evil was knocked down.
Isn't this good or good?
*。
The paradox appears one after another.
After all, can do nothing but the person ..paradox.. play?
*。
The Tale of Genji volume 1 wrote the collision world of good and evil.
Volume 2 is the world of the truth before good and evil.
Volume 3 is the world of love and the justice that rectifies evil.
*。
This world is the world where it consists of these three kinds, and
it is intertwined.
This world usually consists of the mind system with the faction with the desire
system.
*。
The self is set to this twining of three people.
It lives, and it lives well badly living.
It lives in the thing, it lives in the person, and it lives in the
movement of the soul.
This was The Tale of Genji.
*。
When everything is matched, it is a part in which it empty bodies, the midair,
and it is whole.
Therefore, it is likely to be able to do variously.
*。
Government Japan became evil in the world.
It failed in three kinds of mixtures.
お上日本に国民はいない。
民事不介入とは、国家が国民の問題に介入しないことだ。
即ち、日本国には国民はいない。
国民はいるがいない。
*。
すべての日本人は日本国民ではない、日本が言った。
すべての日本人は、日本の国民だ。
だからお上は日本に日本人や国民はいないといっている。
*。
こんな仕組みを持つ社会は、
人類史上でも日本だけだ。
人類どころか日本人もこれを理解しない。
*。
そんなことありえない。
ありえないことがある。
*。
これをどう理解したらいいのか。
理解のしようがない。
だが存在している。
即ち、日本は事実だ。
*。
即ち、日本は衝動に存在する。
衝動は世界に存在する。
だが世界は衝動に存在しない。
*。
日本はこのヒステリシスに存在する。
即ち、日本があると思えばなく、
ないと思えばある。
*。
ない時だけ存在する日本である。
あると思うと消えてしまう。
*。
一体この日本は何だ。
なんでもない、
そう思うと存在する。
美しい神の国だ、
そう思うと消えてなくなる。
*。
日本は一体何なんだ。
世界も日本人も分からない。
だが存在する。
*。
人の知性と感性を超えた存在だ。
日本ステルス、即ち空体日本だ。
*。
知性や感性になくて、現実にある。
何だそれ。
なんでもない。
*。
なんでもないが存在する。
金とか悪事に日本を検出する。
*。
超理性、超感性にも日本は存在する。
能や歌舞伎、華道に茶道、
源氏物語に奥の細道。
即ち、クールジャパン。
*。
一方にお上日本、
両方合わせるとゼロとなる。
*。
何にもないところに日本人を在らしめる。
それには悪と善を作り、
衝突させる。
すると悪のお上日本と、善のクールジャパンが生まれる。
*。
西欧は悪を愛と正義で整流、
善の世界を作った。
だが悪をぶちのめした。
これは善か善でないか。
*。
次々にパラドックスが現れる。
結局、人はパラドックスを遊ぶしかないのだろうか。
*。
源氏物語第一巻は、善悪の衝突世界を書いた。
第二巻は、善悪以前のありのままの世界だ。
第三巻は、悪を整流した愛と正義の世界だ。
*。
この世はこの三種からなり、
それが絡み合う世界だ。
この世は欲望系と普通系と心系からなる。
*。
この三者の絡みに、自己を設定する。
悪く生きる、ただ生きる、よく生きる。
モノに生きる、人を生きる、魂の運動を生きる。
これが源氏物語であった。
*。
全部合わせると、空体・中空・全体なき部分である。
だからいろいろ出来るのだろう。
*。
お上日本は、世界の悪となった。
三種の混合に失敗した。
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