It goes out of atrocious criminal's parents in front of a house, and
the mass communication tries the citizens.
"How will you take the consequences as parents?"
The contraposition is taken.
Why did not the child kill the child in front of homicide?
Why do not parents commit suicide though they should apologize for
the people and commit suicide?
*。
The Japanese is punished three times.
1.It is punished by the crime.
2.It is punished by the people and the mass communication.
3.It is punished by the nation.
*。
The person who violated the dignity of the life doesn't have the dignity of the
life.
Does not this proposition violate the dignity of the life?
*。
The murderer doesn't have human rights.
The human nature is not admitted in the one without the human nature.
If so, it is equivalent to there is no human nature from the start.
*。
It is understood that government Japan consists to the human nature murder.
The soul is being murdered to the Japanese by the nation.
*。
It is ..killing.. as for the person, and the capital punishment is natural.
*。
It is a homicide in the homicide.
However, the one that the soul was murdered is pretermission.
It is understood that the Japanese doesn't have the soul.
*。
How does the one with the soul defend the soul from the one to kill
the soul?
It is natural to kill the other party.
*。
This is government Japanese logic.
If it is so, what is the government logic that not is?
*。
The government is great.
The great one doesn't allow it to kill greatly.
Man has the case in Japan.
*。
The dignity of man is not here.
*。
By the capital punishment
It is understood to justify destruction and the homicide impulse.
*。
It is a capital punishment system of Japan that structural reason that was able
to come deciphered.
That is, there are Grand Poobah and a person not great in Japan.
That is, a person not great must be under Grand Poobah's thumb.
*。
The system that a person indeed not great reveres Grand Poobah might be a
capital punishment.
Yasukuni makes a person not great revere Grand Poobah.
The thing that is ..turning over.. Sei degree is understood Grand
Poobah as the person that it is not great advances.
*。
People's destruction and homicide impulses
There was an impulse of my destruction and homicide, too.
The method that comes off this is human nature and man's dignity.
*。
The war trial acknowledged the crime to dignity to man.
About government Japan where the dignity of man doesn't exist, it
might be a present from the world.
凶悪犯罪者の両親を、家の前に出てきてもらい、
マスコミは市民裁判を行う。
「親としてどのように責任を取るつもりか。」
対偶を取る、
子供が殺人する前に、何故子供を殺さなかったのか。
両親は世間にわびて自殺すべきなのに、何故自殺しないのか。
*。
日本人は三度罰せられる。
1.犯罪自身に罰せられる。
2.世間やマスコミに罰せられる。
3.国家に罰せられる。
*。
生命の尊厳を犯した者に、生命の尊厳はない。
この命題は生命の尊厳を犯していないか。
*。
殺人者に人権はない、
人間性のないものに人間性は認められない。
それなら始めから人間性がないことと等価だ。
*。
お上日本は、人間性殺害に成立していることが分かる。
日本人は、国家によって魂を殺害されている。
*。
人を殺めたもには、死刑が当然だ。
*。
殺人には殺人、
但し魂を殺害したものは、不問である。
日本人には魂がないことが分かる。
*。
魂があるものが、
魂を殺すものから、
魂を守るのはどうするか。
相手を殺すことは当然だ。
*。
これがお上日本論理だ。
そうならないお上論理は何か。
*。
お上が偉い。
偉いものは偉くないものに殺させない。
日本では人間に格がある。
*。
ここに人間の尊厳はない。
*。
死刑によって、
破壊と殺人衝動を正当化していることが分かる。
*。
これた構造理性の解読した日本の死刑制度だ。
即ち、日本には偉い人と偉くない人がいる。
即ち、偉くない人は偉い人の言いなりになれ。
*。
実に偉くない人が、偉い人を奉る制度が死刑であるのではないか。
靖国は、偉くない人に偉い人を奉らせ、
それを偉くない人が、自ら進んで偉い人に傅く制度である事が分かる。
*。
人々の破壊と殺人衝動は、
自分の破壊と殺人の衝動もあった。
これを抜ける方法が、人間性や人間の尊厳だ。
*。
戦争裁判は、人間への尊厳への犯罪を認知した。
人間の尊厳のないお上日本への、
世界からの贈り物かも知れない。
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