The consideration development space of Western Europe is a three-dimensional
space of objectivity, the universe, and appropriate.
The Japanese culture is a holography imagination in the world of the
mind.
How do it become it if this is opened in the word of Western Europe?
A three-dimensional space of the mind, the soul, and the soul is set.
Then, it is made to correspond to objectivity and the universe
appropriately.
An objective mind is made to correspond to the invariance.
Universality is assumed to be a soul, and it is made to correspond
permanently then.
When you make the soul correspond to validity
It is possible to correspond to validity.
*。
Will if Western Europe is assumed to be straight line coordinates,
Japan be ultra coordinates?
Isn't when Western Europe is assumed to be a vector, Japan a tensor?
The holography imagination is a tensor.
*。
Western Europe and Japan have a similar structure.
Because man lives naturally, it might be natural.
*。
Then, having a drinking bout of the fox is the scalar world.
Crane's bride is the vector world.
*。
An objective, universal validity can convert an invariable, eternal mind and
the translation.
Then, it put it ahead.
Man's sorrow might be a characteristic of a Japanese soul.
*。
Opening the mind here
The Japanese culture is effective.
*。
The pointing vector is set up in the natural world, and that is, it
becomes crane's bride, and it ..space.. becomes the break out and a
star that is.
*。
The essence of the Japanese culture is a movement of the soul that pierces
through the world.
The person blazes up, comes off to the explosion blazing up doing and space,
and becomes a star.
*。
Japan and Europe were this type structures.
It is because it is essence of the culture.
The phase is only different.
西欧の意識展開空間は、客観と普遍と妥当の三次元空間だ。
日本文化は、心の世界のホログラフィー・イマジネーションだ。
これを西欧の言葉で開くとどうなるか。
心と魂と霊の三次元空間を設定する。
すると、それを客観と普遍と妥当に対応させられる。
客観的心を不変性に対応させ、
普遍性を魂とし、すると永久性に対応させられる。
霊を妥当性に対応させると、
もののあはれを妥当性に対応できる。
*。
西欧を直線座標とすると、
日本は極座標だろうか。
西欧をベクトルとすると、日本はテンソルではないか。
ホログラフィー・イマジネーションはテンソルだ。
*。
西欧も日本も同じような構造を持つ。
人間が自然を生きるのだから当然だろう。
*。
すると狐の酒盛りは、スカラー世界だ。
鶴の花嫁はベクトル世界だ。
*。
客観的普遍妥当性は、不変的永遠的心性と翻訳変換できる。
すると前にやった、
男の哀愁は、日本人の霊魂の特性かも知れない。
*。
ここに心を開くことが、
日本文化が生きることだろう。
*。
即ち、自然世界にポインティング・ベクトルを立てる、
即ち、鶴の花嫁となって、宇宙を突き抜け、星となる。
*。
日本文化の真髄は、世界を突き抜ける魂の運動である。
人は燃え上がり、爆発炎上し、宇宙に抜けて星となる。
*。
日本もヨーロッパも同型構造であった。
それが文化の本質だからだろう。
位相が違うだけだ。
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