Why was the nation entrusted to the person who had taken the excellent record
at the school?
They plundering became national aristocrats, and slaughtered the society.
*。
It was defective in capitalism × democracy.
The contraposition of good school and good company. is a murder-robbery.
If you make Guaya
Good school&good company is a murder-robbery.
*。
Does good school Cai Co. establish the good society between good people?
It cannot be proof that can be decided.
*。
Let's use the equilibrium theory of Nash.
The strategy where good school Cai Co. takes the maximum profit is a
strategy that destroys man and the world.
*。
The elite society was reproduction of the raja your family system
that capitalism and democracy had destroyed.
It was an aristocratic system that made money and power a king.
*。
The weak got the plunder slaughter done here.
The strategy that raises the profit with the maximum power is a
strategy that gives the powerless maximum damage.
*。
Democracy and capitalism made the raja your family system of power.
*。
The second generation III assembly member in Japan
The power of the state was aristocrat institutionalized.
The people are making an aristocratic system in Japan.
This is done by democracy and capitalism.
*。
No understanding of anything, that is, Japan is an acknowledgment
syndrome.
*。
Japan progresses national communism by using capitalism.
Japan progresses the fascism by using democracy.
*。
Japan of impulse Fundamentalism
The lock-on is done to a stronger impulse.
The maximum impulse is to make it kill the person, get to the chair,
and commit suicide.
It is a child bloodshed event in Aum Incident that does it.
It doesn't see it though the nation is doing it.
*。
It was for a Japanese society to hope, and to have made them put it
though caused the nation the serious damage by this.
That is, a Japanese nation kills the person, it is made to execute,
and self-destruction.
*。
The criminal is made Shite.
A Japanese society becomes Waki, and an extreme crime is done to
Shite.
*。
Japan goes the homicide impulse, and that is, it is alive, and always
goes in the drama.
Good..school..human nature..kill..human nature..kill..representative..
homicide..drama..prearranged performances..hang..do..homicide..
impulse..fill.
It is profitable in this.
The nation, the mass communication, the speech field, and academic circles are
profitable in this.
*。
The homicide impulse society can do nothing but live by money.
The homicide is indeed profitable.
Everyone can live only here by calling this capitalism.
*。
Capitalism and democracy
It is a world of the present that does the murder-robbery by none of
opposable slogans.
*。
There is no what stops this except structural reason.
どうして学校で優秀な成績を取った者に国家を預けたのか。
彼らは国家貴族となり、社会を略奪殺戮した。
*。
資本主義×民主主義に欠陥があった。
いい学校いい会社の対偶は、強盗殺人だ。
対偶文を作れば、
いい学校いい会社は、強盗殺人である。
*。
いい学校いい会社は、いい人間いい社会を作るか。
決定不能証明不能だ。
*。
ナッシュの均衡理論を使おう。
いい学校いい会社が最大の利益を取る戦略は、
人間と世界を破壊する戦略である。
*。
エリート社会は、資本主義と民主主義の破壊した、
王侯貴族制の再現だった。
それは金と権力を王様とする、貴族制度だった。
*。
ここに弱者は、略奪殺戮された。
権力が最大の利益を上げる戦略は、
無力に最大の被害を与える戦略である。
*。
民主主義と資本主義は、
権力の王侯貴族制を作った。
*。
日本の二世三世議員は、
国家権力を貴族制度化したことだ。
日本では国民が貴族制度を作っている。
これを民主主義と資本主義でやっている。
*。
何も分かっていない、
即ち日本は認知症だ。
*。
日本は資本主義を用い、国家共産主義を展開する。
日本は民主主義を用い、ファシズムを展開する。
*。
衝動原理主義の日本は、
より強い衝動にロックオンする。
最大の衝動は、
人を殺して、
死刑になって、
自殺させることだ。
それをやったオウム事件に児童殺傷事件だ。
それを国家がやっているが、見えない。
*。
これは国家に重大な被害をもたらしたが、
それは日本社会が望み、彼らにやらせたことだ。
即ち、日本国家が、
人を殺させ、
死刑にさせて、
自滅させて貰うことだ。
*。
犯罪者をシテとし、
日本社会がワキとなって、
シテに過激犯罪をやらせている。
*。
即ち、日本は殺人衝動を生きているのであり、
そのドラマを絶えず行っている。
いい学校いい会社で人間性を殺し、
人間性を殺された代表者に、
殺人ドラマをやらせ、
これを吊るして、
殺人衝動を満たしている。
これで金になる。
国家・マスコミ・言論界・学界がこれで金になる。
*。
殺人衝動社会は、金で生きるしかない。
実に殺人が金になる。
これを資本主義といって、
誰もがここでしか生きられない。
*。
資本主義と民主主義、
誰もが反対できないスローガンで、
強盗殺人をやる現代世界だ。
*。
これを止めることは構造理性以外にない。
0 件のコメント:
コメントを投稿