Two kinds of feelings have adhered to Japanese.
It is feelings before impulse feelings, feelings, and the name of
phoneme were applied.
Two kinds of feelings are made one crowd as former feelings.
*。
Feelings attach to the reason word imported from Western Europe.
The decision of Japan is all called a quibble.
Not only the decision but also the people of Japan are quibbles.
*。
What is?
When it might be a decision, progressing the word has feelings in the
base.
If it is not comfortable, it is excluded only by it.
*。
The feelings language was true colors of the quibble.
*。
When you come to the head
The entire deflecting is denying excluded when becoming unpleasant in
a word.
It is organized in the humanity appearance usually.
*。
The humanity appearance has been that feelings adhered to the action.
Word, meaning, and feelings
A Japanese conversation and sentences consist of these three elements.
These are separate at the emergency mind.
*。
When the impulse level goes up
These are freezed, and passion explodes.
The word and feelings are short.
Then, the one that is not good feelings is excluded as a foreign body.
*。
The thing called the decision a quibble is to say a foolish death.
The decided side and the had side are called a foolish death.
*。
There is a structure that the side that it is a quibble becomes a quibble, too.
The entire Japan reason.
Criticizing, "Only I am after one's birth" is "Only I am a justice. "
*。
That is, the Japanese doesn't have an objective, universal validity.
That is, return → money that → you who did not have the purse took.
Both say so.
One with after all strong power faces it out.
*。
There are neither an objective, universal validity nor these kind of things.
This is a standpoint of the government.
And, this can be maintained.
*。
The government is a standpoint where the quibble can be passed.
The person who criticizes this doesn't become a government.
*。
Thus, this country :.
It lives in the income, consumption, and the desire exposed.
In this base, there are good feelings.
*。
It is feelings Fundamentalism that is better than correctness.
Gentle person when feeling well.
If good feelings are violated, it becomes cruel.
*。
The person in question just instinctively thinks the firm attitude with cruelty.
It is free and is cruel in the other party.
*。
There is no world without the quibble.
It might be Japanese common sense.
The Japanese thinks only an objective, universal validity to be a delusion.
*。
The person and nature are machines.
The science and industry were approved to the different the other day world.
*。
The person can live only by mistake.
When assuming so and seeing
It becomes it when there is rough correctness.
Is the very good one made by mistake?
*。
It lives by mistake.
It is guessed that this is person's standpoint.
*。
Straight thing made by mistake
Isn't saying as correct this extent?
*。
There is truth only in the lie of Tamatsl.
Only to live in the fact is to live in the lie.
The realities are irreversibility and here in two standpoints.
*。
Existing it is one, and all are phantoms.
The truth made in phantom on inside.
*。
The person makes the phantom in this world, and returns it to this
world.
The phantom that cannot be returned to this world is false and hypocrisy.
*。
It is an incompleteness theorem of Gёdel and an attainment point of the Nash
balance theory.
*。
Saying as will make a mistake is a mistake.
This is a mistake.
Isn't it person's standpoint?
*。
This might be an incompleteness theorem of Gёdel.
If you know this
For the person to do is to make the soul by mistake.
This is an equilibrium theory of Nash.
*。
Good feelings and it heals it.
Only I am a quibble of the justice only in this.
It is a thing said a foolish death to me.
*。
This is the world without the mind.
*。
I foolish die in myself.
The cheers to 100 million dying an honorable death might be this charges.
To understand this
An objective, universal validity is necessary.
日本語には二種の感情が付いている。
それは音韻という衝動感情と感情と名のつけられた前感情である。
二種の感情は、前感情として一群化している。
*。
西欧から移入した理性語にも感情がつく。
日本の判決はすべて屁理屈と言われる。
判決だけでなく、日本の世間自体が屁理屈だ。
*。
どういうことか。
判決だろうと、言葉の展開は、
そのベースに気持ちがある。
気持ちが良くないと、それだけで排除される。
*。
感情言語が、屁理屈の正体だった。
*。
頭に来ると、
つまり不快になると、
それ全体を否定排除する。
日常は、人情世間体で組織化されている。
*。
人情世間体は、行動にも感情が付いていることだ。
言葉と意味と気持ち、
日本人の会話や文章は、この三要素からなる。
非常心の時はこれらが分離している。
*。
衝動レベルが上がると、
これらはフリーズして、激情が炸裂する。
言葉と感情がショートする。
するといい気持ちでないものは、異物として排除される。
*。
判決が屁理屈だと言う事は、
バカ死ねと言っていることだ。
判決する側も、される側も、バカ死ねと言っているのだ。
*。
屁理屈だという側も屁理屈となる構造がある。
日本全体がは理屈なのだ。
「我こそ生後」と非難する方も、
「我こそ正義」なのだ。
*。
即ち日本人には、客観的普遍妥当性がない。
即ち、財布がない→お前が取った→金を返せ。
双方がこう言っている。
結局権力の強い方が押し切る。
*。
客観的普遍妥当性、そんなものはない。
これがお上の立場だ。
そしてこれを維持できる。
*。
お上とは、屁理屈を通せる立場だ。
これを批判する人は、お上にはならない。
*。
かくしてこの国は、
所得・消費・欲望を丸出しで生きるのだ。
このベースに、いい気持ちがある。
*。
正しさよりも、いい気持ち原理主義だ。
いい気持ちの時は、優しい人。
いい気持ちが犯されると、残酷になる。
*。
本人は、残酷と思わず、毅然とした態度と思うばかりだ。
相手にはただの残酷だ。
*。
屁理屈のない世界はない。
日本人の常識だろう。
日本人は、客観的普遍妥当性こそ妄想と思う。
*。
人や自然は機械である。
この間違った世界に、科学と産業が成立した。
*。
人は間違いにしか生きられない。
こう仮定して見ると、
大体正しいことなんてあるかとなる。
間違いの中に、如何にいいものを作るか。
*。
間違いを生きる、
これが人の立場ではないかと推察される。
*。
間違いの中に作るまともなこと。
正しいと言うことはこの程度ではないか。
*。
玉蔓の、ウソの中にこそ真実がある。
事実を生きることこそ、ウソを生きることだ。
二つの立場の非可逆性、
ここに現実がある。
*。
存在するもの、すべて幻である。
幻に中に作る、真実。
*。
人は現世に幻を作り、
それを現世に戻す。
現世に戻せない幻が、虚偽と偽善だ。
*。
Gёdelの不完全性定理とナッシュ均衡論の到達点だ。
*。
間違いと言うことは、間違いだ。
そういうことも間違いだ。
それが人の立場ではないか。
*。
これがGёdelの不完全性定理であろう。
これを知れば、
人のやることは、間違いの中に、魂を作ることだ。
これがナッシュの均衡理論だ。
*。
いい気持ちや癒し、
これこそ我こそ正義の屁理屈だ。
自分にバカ死ねと言っている事だ。
*。
これは心のない世界だ。
*。
自分が自分に、バカ死ね。
これが一億玉砕への万歳突撃だろう。
これを理解するには、
客観的普遍妥当性が必要だ。
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