The smile overflows in the mass media, and the television etc.
overflow laughingly.
Is this country a wonderful country?
If the even number is taken, it is a miserable country.
*。
Gentle people when impulse level is low.
When the impulse level goes up, they are the people in cruelty.
*。
The difference at the impulse level was in the even number.
The impulse mechanics
Impulse vs. even number was done obediently and seriously
scrupulously.
*。
That is, the Japanese is quite unreliable people.
*。
Love and the justice integrate the people as a character.
This might be integration of character impulses. make a reliable
person
*。
However, it is not said that it only has to integrate it.
It is torn up into the love and hate Narazon phenomenon.
*。
Exposed impulse
There is moderate goodness there, too.
The person is pure.
It is purely gently and purely cruel.
*。
It comes and goes in the heaven and hell.
Isn't it an Aum Supreme Truth religious cult phenomenon?
They are person who serves as an example of how not to behave of Japan.
*。
Ambibarents of cruelty gentle
Aren't people torn up into here modern people?
However, it is a love and hate Narazon phenomenon.
*。
Sage and Narazon phenomenon of worldliness
This is a paradox, and the even number phenomenon.
*。
The sage and the dipole mode phenomenon and people of worldliness are
torn up into here.
The body commonly becomes becoming of the mind the sage it.
*。
The contemporary civilization commonly tore up the person with the sage.
The society made it to the crime so that the more it requested
freedom, the person mechanized, and the more requested the justice.
*。
The person cannot decide to be sage or common according to the
incompleteness theorem of Gёdel.
However, live.
Even if the sage is requested, it doesn't achieve it.
*。
In the Nash function,
To request the life is to achieve worldliness.
*。
The god and the ideal are vanishing points.
It falls into the self-denial when this is requested.
Live the god and the ideal and live in the world as the Pole Star
with the compass of person's mind.
This was a program of the god.
*。
? ..the assumption of the god and the ideal.. the foolish one. the
Orient
It lived in the training of the mind.
This was a withdrawal from the reality.
Then, good feelings were requested.
It was awful money and pleasure Fundamentalism.
*。
The person should live in the imperfect world.
The person should live in a lie, random, and the fraudulent world.
Then,
1.The Batoson method requests good feelings.
2.The Lane method suffers from this, and makes the soul there.
*。
It is a difference whether live without changing very bad in this
world or live by changing it.
*。
The Batoson method
People embrace each other, it warms each other, and it rides the
wagon.
After all, isn't it ..making love..?
Isn't Lennon and Yoko's worlds these?
*。
Even if it is good, this blog doesn't adversely mean it.
It cannot be said by the incompleteness theorem of Gёdel.
*。
When calculating by the Nash function
When such a thing is done, I will mangle the life.
*。
It finally set it up in person's based point by the equilibrium
theory of Nash.
The person must live nothing but.
Live in sincerity.
*。
The problem of occurring there is god's problem.
Live in such shape.
This is incompleteness theorem × balance theory of Gёdel.
It was The Tale of Genji.
マスメディアには笑顔が溢れ、
テレビなどは笑いに溢れる。
この国は素晴らしい国なのか。
対偶を取れば、悲惨な国だ。
*。
衝動レベルが低いときは、優しい人たち。
衝動レベルが上がると、残酷に人たち。
*。
衝動レベルの差異は、対偶にあった。
衝動力学は、
素直に真面目に几帳面に、
衝動対偶を行うことだった。
*。
即ち、日本人は全くあてにならない人々だ。
*。
愛や正義は、人を人格として統合する。
あてになる人を造ること、
これが人格的衝動の統合だろう。
*。
だが統合すればいいと言うことはない。
愛憎並存現象に切り裂かれる。
*。
衝動丸出し、
そこにはそれなりのよさもある。
人は純粋だ。
純粋に優しく、且つ純粋に残酷である。
*。
天国と地獄を往来する。
それがオウム真理教現象ではないか。
彼らは日本の反面教師だ。
*。
優しいさと残酷のアンビバレンツ、
ここに切り裂かれた人々が現代人ではないか。
だがそれは愛憎並存現象でもある。
*。
聖と俗の並存現象、
これはパラドックスであり、
対偶現象でもある。
*。
聖と俗のダイポール・モード現象、
人々はここに切り裂かれている。
心が聖になるほど、体は俗になる。
*。
現代文明は、人を聖と俗に切り裂いた。
自由を求めれば求めるほど、人は機械化し、
正義を求めるほど、社会は犯罪化した。
*。
Gёdelの不完全性定理によると、
人は聖か俗か決定不能。
ただ生きろ。
聖を求めても実現しない。
*。
ナッシュ関数では、
生を求めることは、俗を実現することだ。
*。
神や理想は消点であり、
これを求めると自己否定に陥る。
神や理想を北極星として、
人の心の羅針盤で、
世界を生きよ。
これが神のプログラムであった。
*。
東洋は神や理想をばかげたものとし?
心の修行を生きた。
これは現実からの引きこもりであった。
そこでいい気持ちを求めた。
それはひどい金と快楽原理主義だった。
*。
人は不完全世界を生きねばならない。
人は嘘・でたらめ・インチキ世界を生きねばならない。
そこで、
1.ベイトソン法は、いい気持ちを求める。
2.レイン法は、これに苦しみ、そこに魂を作る。
*。
現世の劣悪を変えずに生きるか、
変えることで生きるかの違いだ。
*。
ベイトソン法は、
人々が抱き合い、温め合って、いい気持ちになる。
結局セックス教ではないか。
レノンと洋子の世界がこれではないか。
*。
このブログはそれをいいとも悪いとも言わない。
Gёdelの不完全性定理でそれはいえない。
*。
ナッシュ関数で計算すると、
そんなことをすると人生をぶち壊すぞ。
*。
ナッシュの均衡理論で、
やっと人の立脚点に立てた。
人はただ生きろ。
誠実に生きろ。
*。
そこから起きる問題は神の問題である。
そういう形で生きろ。
これがGёdelの不完全性定理×なっしゅ均衡論。
それは源氏物語であった。
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