School regulations are the breach of the constitutions.
It is a dismissal of the justice and human rights, and the
destruction of the human nature.
Japan is not a law-abiding country.
The one to request the justice in this Japan is a criminal.
Then, it is assumable with the man revolution the crime in Japan.
*。
Southeast Asia received the colonialization of Japan with Western Europe.
They say.
The colonialization of Japan was crueller than the rule of Western
Europe.
*。
Atrocious criminal's parents are made to stand in front of reporters
in Japan, and for instance, how do it take the consequences, and it
questions.
This doesn't do Western Europe.
*。
Parents' responsibilities in crime.
Not only criminal's responsibility but also parents' responsibilities are asked.
However, the responsibility of a social nation is not asked.
*。
The nation and the mass communication
The criminal and the family are convicted standing in god's
standpoint and it lynches it.
The god is not responsible.
Isn't this a correctional education?
*。
This is done in the name of the law.
This foundation is school regulations education.
The law-abiding spirit and the social standard consideration to the nation are
trained here.
*。
If there is a god usually
A part of the crime might be god's responsibility.
If the god doesn't take the consequences
Denouncing this becomes a crime.
*。
The Japanese is the android automata that Western Europe means, and
an economic animal.
*。
By school regulations
People who do not think independently are made.
The language power might be a high this, be high, and be phenomenon ..
understanding.. inferior.
*。
There is Japan that cannot understand to Western Europe and the world here.
How do you do to liberate this Japan to the world?
It becomes a crime.
*。
Any crime becomes national reform power in Japan.
*。
Liberating of Japan to the world becomes a crime.
Then, a present criminal becomes those who liberate it man in Japan.
*。
The absolute authority falls into this paradox.
It is a manufacturing sales consumption doing of the crime.
This crime is denounced due to the crime.
It is made to denounce unpleasantly.
*。
School regulations are the crimes of the human nature destruction,
and the school regulations breaking is the correction power of school
regulations.
School regulations are the crimes, and the crime calls the crime, and
requests the correction from this.
*。
The person is killed and executed.
School regulations and a Japanese country might be doing so.
People are killed to the criminal, and it tailors, and they kill.
*。
This is a paradox of the absolute authority.
It is an abolition of capital punishment that avoids this.
校則は憲法違反であり、
正義や人権の棄却であり、人間性の破壊である。
日本は法治国家ではない、
この日本で正義を求めるものは、犯罪者である。
すると日本では、犯罪は人間革命ではないかと仮定できる。
*。
東南アジアは、西欧と日本の植民地支配を受けた。
彼らは言う、
日本の植民地支配は、西欧の支配より残酷であった。
*。
例えば、日本では凶悪犯罪者の両親を、
報道陣の前に立たせ、
どのように責任を取るのか、質問する。
このようなことは、西欧は行わない。
*。
犯罪における親の責任。
犯罪者の責任だけでなく、親の責任を問う。
だが社会国家の責任は問われない。
*。
国家やマスコミが、
神の立場に立って、犯罪者とその一家を、断罪しリンチする。
神に責任はない。
これが矯正教育ではないか。
*。
これを法の名において行う。
この土台が校則教育だ。
ここに国家への順法精神と社会規範意識が涵養される。
*。
通常神がいるならば、
犯罪の一部は神の責任であろう。
神が責任を取らないと、
これを糾弾することは、犯罪となる。
*。
日本人は、西欧の言うアンドロイド・オートマトンであり、
エコノミック・アニマルだ。
*。
校則によって、
自分で考えない人々が作られる。
これが、言語力は高く、理解力に劣る現象だろう。
*。
ここに西欧や世界に理解できない日本がある。
この日本を世界に解放するにはどうするか。
それが犯罪となる。
*。
日本ではどんな犯罪も、国家改革力となる。
*。
日本の世界への解放は犯罪となる。
すると現在の犯罪者は、日本の人間解放者となる。
*。
絶対権力は、このパラドックスに陥る。
犯罪を製造販売消費し、
この犯罪は犯罪によって糾弾される。
いや糾弾させているのだ。
*。
校則は人間性破壊の犯罪であり、
校則破りは、校則の修正力である。
校則は犯罪であり、
犯罪は犯罪を呼び、
これに修正を求める。
*。
人を殺して死刑にして貰う。
校則や日本国はこうしているのではないか。
人々を犯罪者に仕立て、
彼らに殺して貰う。
*。
これが絶対権力のパラドックスだ。
0 件のコメント:
コメントを投稿