The Japanese is said that it is emotional.
An impulse target no emotion is accurate.
It is said that such an expression is extreme.
It is assumed that it is a thoughtless extreme expression.
.. ..begin extreme the law of extreme, too.. though it is an
expression in the emotional extreme.
*。
A Japanese characteristic is clear here.
There is no recognition of fact.
It is exchanged in the impulse.
*。
The fact is repelled extremely.
The extreme.
This is an impulse.
*。
It was written to have not to say that Murasaki Shikibu would firmly
write man's back.
It becomes a sly hellcat.
When Basho writes a novel haiku, it is expelled.
The Japanese is not admitted the creative invention discovery.
Are there neither cooperation nor a loyalty?
*。
Creativity is taken, and repelled with the extreme.
The extreme is not recognized.
It extremely corresponds to the extreme one.
It is not becoming extreme natural.
This is extreme.
*。
Let's consider the mechanism.
When is in a peaceful impulse
It is felt to the extreme that this is disarranged.
Then, the impulse is a translation that is extremely reactive.
I do not feel this extreme by the movement of nature.
*。
Authorities investigate it with the suspect.
Administration of justice cheats the suspect to the trial.
It becomes it. The suspect :. ..I must not joke because it is
denied to do for not doing to do ..what....
The fact is not here.
The impulse is only exchanged.
*。
Thus, one with strong impulse wins.
This is national order of Japan.
*。
The law, reason or neither feelings nor the emotion is here, too.
It is only an impulse it is.
*。
Difference constitutional decision of supreme court of two votes.
Two vote difference unconstitutionality claim
It is a demand not doubtful to disarrange national order.
It is errorless in the country.
Administration of justice thinks the denial of an extreme nation
about table 2 difference unconstitutionality claim, and dismisss the
claim.
*。
The extreme of the nation becomes a natural thing, and is not
recognized it is extreme.
This is mechanics of the impulse.
*。
Die for → country that defends a faultless → country in the country.
The nation stands in this impulse.
The country was shouldered.
It is an impulse in the extreme.
*。
It is good father at home.
If the nation and the enterprise are shouldered, it extreme mans it.
The nation and the enterprise extremely have the impulse compared
with the people.
*。
Extreme national life at calm life of the people.
To this potential difference
The death from overwork lonely death suicide … pollution medical
treatment damage of crops by chemicals massacre … false indictment
capital punishment … The nursing homicide patricide etc. increase
explosively.
*。
Extreme of nation
People's challenges are not admitted.
This is national order of an extreme nation.
*。
Why did such a good child kill the person?
When it is calm, it is a good child.
It becomes extreme man at the panic.
*。
What is the cause?
It kept extreme.
The cause is not inquired into.
Unpleasant pursuit is dismissed.
This extreme is a cause of the accident case crime war trouble.
*。
The impulse mechanics cannot recognize this.
A nation here stands.
The nation was doing the sales of ..accident case crime war trouble..
manufacturing consumption.
*。
It is villainy man in good father, the nation, and the company at
home.
It is always a good child.
Child bad when it is beaten extremely and it gets excited.
Japanese impulse mechanics.
*。
Devil U.S.-Britain
It is the United States in one night.
It is disregarded in Western Europe, and it becomes a fight in Asia.
It is national invincibility in the country.
The people are killed here, and there is national order borne
silently.
Japanese impulse mechanics.
日本人は情緒的と言われる。
情緒的でなく、衝動的が正確だ。
こういう言い方は極端だと言われる。
過激な非常識な言い方だとされる。
情緒的には、極端に言い方だが、
極端という法も極端でだ。
*。
ここに日本人の特性が明確だ。
事実という認識がない。
衝動の中でやり取りされる。
*。
事実を極端と退ける。
その極端さ!
これが衝動性だ。
*。
紫式部が人間の裏面をしっかり書くと、
言ってはいけないことを書いた。
陰険な性悪女となる。
芭蕉が斬新な俳句を書くと、破門される。
日本人の創造的発明発見は認められない。
協調性や忠誠心がないというのだろうか。
*。
創造性を過激性と取り、退ける。
その過激性を認識しない。
過激なものに、過激に対応する。
それは過激とならない、自然なことだ。
これが過激性だ。
*。
その仕組みを考えよう。
平穏な衝動にある時、
これを乱されると過激に感じる。
すると衝動は過激に反応している訳だ。
これは自然の動きで、過激に感じない。
*。
官憲が容疑者と取り調べる。
司法が容疑者を裁判に掛ける。
容疑者が、私はやっていませんというと、
やっているとすることを否定されることだから、
何をふざけるな、となる。
ここに事実はない。
衝動のやり取りだけがある。
*。
かくして衝動の強い方が勝つ。
これが日本の国家秩序だ。
*。
ここには法も理性も感情も情緒もない。
あるのは衝動だけだ。
*。
最高裁の二票格差合憲判決。
二票差違憲請求、
国家秩序を乱す怪しからん要求だ。
国には誤りがないんだ。
司法は、二表格差違憲請求を、
過激な国家の否定と見て、
請求を棄却する。
*。
国家の過激は自然なこととなり、
過激と認識されない。
これが衝動の力学である。
*。
国に誤りなし→国を守る→国のために死ね。
国家はこの衝動に立つ。
国を背負った、
それが過激に衝動だ。
*。
家ではいいお父さん、
国家や企業を背負えば、過激人間。
国家や企業は、
国民に比べ、
衝動過激状態にある。
*。
平静な国民生活、
過激な国家生活。
このポテンシャル格差に、
過労死孤独死自殺…公害医療薬害大虐殺…
虚偽告発死刑…介護殺人尊属殺人…が大発生する。
*。
国家の過激性、
国民の異議申し立てを認めない。
これが過激国家の国家秩序だ。
*。
あんないい子が、何故人を殺したのか。
平静時いい子、
パニック時、過激人間となる。
*。
何が原因か。
過激にしたことだ。
その原因は追究されない。
いや追求を棄却する。
この過激性が、事故事件犯罪戦争障害の原因だ。
*。
衝動力学はこれを認識できない。
ここの国家は立つ。
国家が事故事件犯罪戦争障害を製造販売消費していた。
*。
家ではいいお父さん、
国家や会社で極悪人間。
いつもはいい子、
過激に叩かれ興奮すると悪い子。
日本衝動力学。
*。
鬼畜米英、
一夜にしてアメリカさん。
西欧には無視され、
アジアでは喧嘩となる。
国内では国家無敵、
ここに国民が殺され、泣き寝入りする国家秩序がある。
日本衝動力学。
0 件のコメント:
コメントを投稿