2008年6月15日日曜日

contoraposition of damage and harm

Person who killed with a murdered man
There is sadness of the man existence respectively.
Such an idea is in the Buddhism.

When thinking so
My belief and another belief will be admitted.

The preeminent world is opened here.
This might correspond to realizing.

*。
Self-mirror image of damage and harm
It is the same idea as the even number and the dipole mode.

Then, the Buddhism :.
Let's become a religion that preserves the even number symmetry in
person's world.

*。
That is, it is the world of self-mirror image preservation of harm and damage.

*。
Considering the Christianity
Hit a right cheek if a left cheek is hit.

That is, it is destruction of the even number symmetry of damage and harm.

*。
Asymmetric structure of damage and harm
This might be the world of love and the justice.

*。
This is a vanishing point, and it goes mad when aiming.

It is an infinite far point of vanishing point and da Vinci's paintings.

*。
Harm and damage might be able to be called contradicted the same
making and this Buddhism thought absolutely.

Healing sadness becomes a principle in the sphere of the Buddhism.

*。
...sadness in the world.. self reduces sadly, and healing sadness
will live.

The person should live through by assuming that very bad in the world
cannot be changed.

*。
The world where others' suffering is not shared here arises.

*。
European ideas
Damage was made and the Canada world in which this was sublimed to
the world of love by making it impair, and it suffered from here in
everyone was made further.

*。
It is sharing of suffering about sharing the sadness of harm and
damage but harm and damage.

This suffering is sublimed to love.

*。
It is likely to be entering to realize Western Europe by the
abolition of capital punishment.
That is, the mind is made, and it is becoming a body.

*。
However, Japan took Western Europe to the Buddhism.

The nation comes into existence absolutely here.
It came the severe punishment and to dispose of the traitor to an
anti-national act.

*。
Government Japan It was man, and who not neither Japan, Western
Europe it, the Orient was nor the human race came into existence here.


*。
Impulse of man genesis
This was preserved in all conversions.

It is change to China, change to Western Europe, and the polish is in
the impulse.

*。
It is the Pacific War that can be done because it is this impulse,
and war-renouncing Constitution.

War-renouncing Constitution
It doesn't adhere to the body at all as the nation.

*。
It is a fate Japanese who lives in morals as for war-renouncing Constitution.

The world where east and west here is integrated appears.
In this, the human race is the expected world.


殺された人と殺した人、
それぞれに人間存在の悲しさがある。
仏教にこういう考えがある。

こう考えると、
自分の信念と、別の信念も認めることになる。

ここに超然とした世界が開かれる。
これが悟りに相当するだろう。

*。
被害と加害の自己鏡像性、
対偶性やダイポール・モードと同じ考えだ。

すると仏教は、
人の世界の対偶対称性を保存する宗教となろう。

*。
即ち、加害と被害の自己鏡像性保存の世界だ。

               *。
キリスト教の考えは、
左の頬を殴られたら、右の頬も殴らせよ。

即ち、被害と加害の対偶対称性の破壊だ。

*。
被害と加害の非対称構造、
これが愛と正義の世界なのだろう。

*。
これは消点であって、目的とすると狂う。

消点、ダビンチの絵画の無限遠点のことだ。

               *。
加害と被害の絶対矛盾的同一化、
これが仏教思想と言えるのではないか。

仏教圏では、悲しみを癒すことが原則となる。

*。
世界の悲しみを自己の悲しみに還元、
悲しみを癒すことが生きることになる。

世界の劣悪さを変えれないとすることで、
人は生き抜かなければならない。

*。
ここに他人の苦しみを共有しない世界が生まれる。

               *。
ヨーロッパ思想は、
被害を更に加害させることで、
これを愛の世界に昇華し、
ここに皆で苦しむ世界を作った。

*。
加害と被害の悲しみの共有化でなく、
加害と被害の苦しみの共有化である。

この苦しみを愛に昇華する。

*。
西欧も死刑廃止で、悟りに入りつつあるのではないか。
即ち、心が作られ、それが体になりつつある。

              *。
だが日本は、仏教に西欧を取り入れた。

ここに絶対国家が生まれ、
反国家行為に厳罰、非国民処分を行うこととなった。

*。
ここに日本でも西欧でも東洋でもなく、
人間でも人類でもないお上日本が生まれた。

*。
人間原始の衝動性、
これはあらゆる変換に保存された。

中国化や西欧化で、
衝動性に磨きが掛った。

              *。
この衝動性だから出来た、
太平洋戦争であり、平和憲法だ。

平和憲法、
国家としてまったく身に付かない。

*。
平和憲法を修身することを生きる、日本人の宿命だ。

ここの東西を統合する世界が現れる。
これは人類が、待ち望んだ世界だ。

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