Richard Powers used the brain science for the literary work, and the
pronunciation of new literature was shown.
*。
It adjusts to The Tale of Genji and I will see.
The expression becomes new, and the way in old times the world of the
brain ..it not was.. though the brain phenomenon is the same from old
times.
*。
It distributes to 200 or more, and there is a modulated circuit on
the brain.
Element of circuit
Brain network and the movement space of relation of circuit.
Word, sentence meaning, and meaning context.
It is possible to correspond like that.
*。
The Tale of Genji is side-by-side to the space at three volumes.
After all, the person is the one made in the whereabouts.
It is a person the same even in case of being where.
The character that is person's taste
It is decided by the space place of time.
*。
This is signal carrier = career of the person.
The modulation of individuality is there.
Body in the world place.
I pass over the existence place.
I am only on the road as shown by the self.
*。
Time is an inn, travel of the person, and the person is a traveler,
too.
It is, there is exchangeability in the world with him, and he is it,
and the travel of the person who makes the fixed point there also in
the world.
*。
As the seed, the Yamato song is a leaf and of the remark of the
myriad as for person's mind.
The person who lives in the world
The person's mind is traveled and it travels around the world as a
cause.
*。
The person connects the element of the brain wave movement, person's
mind, and the world, and generates this world with the person.
*。
It distributes and the existence is shown in consideration the ..
brain.. above-mentioned in which it modulated.
*。
Making to self-mirror image
This corresponds to the even number symmetry in the word of logic.
*。
Vision in daily realism and underground.
Success and happy pursuit
The underground is envy and murderous intent.
Saying of this self-mirror image as the even number is more comprehensible.
*。
In volume 1 in The Tale of Genji
Envy and murderous intent were shown in bullying and the bullying
killing.
Volume 2 can be said that it showed bullying and the bullying killing
in the life in daily life.
Volume 3 can be said that it used bullying and the bullying killing
to train the mind.
*。
It is in person's underground labyrinth.
Envy and murderous intent were modulated to various bullying and the
bullying killing.
*。
Murasaki Shikibu did not push in under the soil as a matter of
courtesy, and looked straight at this like the present age.
Propriety and etiquette
Envy and murderous intent of the underground were pushed further
under the soil.
*。
The darkness of mind arises there.
It is a present age when the gas pulling out of the cooped-up feeling
was needed.
It might be an impulse that doesn't rot if looking straight.
*。
Even number phenomenon in which self-mirror image, the many folds one
that this mirror was used, and reflection phenomenon.
*。
Multiplexing of even number
This is treated as a multichannel crossover.
This is a modern feature.
However, this is not processed.
An infinite circulation started here, and the poverty ruin oscillated
here.
*。
An infinite circulation was an oscillation phenomenon.
The world in contradiction to the mind was made.
*。
This is the world that is happy, not happy.
*。
Self-mirror image
This is an even number.
It is a dipole mode phenomenon.
*。
When this is assumed to be a Nash function, it is developed with the
causal relation.
*。
The liberal arts course and the science course
The same phenomenon is said in a different word.
The sentence pattern is romantic = negligent.
The science course has stiffened, and there is not tasting.
*。
A modern problem
It gushes to such a place.
*。
The present age was caught essentially.
And, it is profitable.
*。
It is super-reason that is treatable of this.
The intellect and this that the mental age is high are these problem
management.
リチャード・パワーズが、
文学作品に脳科学を用い、
新しい文学の読み方を示した。
*。
源氏物語に適応して見よう。
脳現象は古来同じだが、
その表現が新しくなり、
脳の世界が昔はなかったのようだ。
*。
脳には二百以上に分散し、
モジュール化された回路がある。
回路という要素、
回路の関係という脳回路網、
その運動空間。
言葉と文章意味と意味文脈。
そのように対応できる。
*。
源氏物語は、三篇の時空間に並列されている。
結局、人はその居場所で作られたものだ。
どこにいても同じ人である。
人の中味である性質は、
時空間場によって決められる。
*。
これが人の搬送波=キャリア性、
そこに個性といったモジュレーションが掛る。
世界場にある、身体。
自分が存在場を通過する。
自分は自己の通り道でしかない。
*。
月日は人の宿屋や旅であり、
人もまた、
旅人である。
自分は自分であり、世界でも在り、
自分と世界に交換性があり、
そこに不動点を作る、人の旅である。
*。
やまとうたは、人の心を種として、
万の言の葉とぞなれりける。
世界を生きる人は、
その人の心を原因として、
世界を旅する。
*。
人は脳波動の要素、
人の心と世界は繋がり、
人と現世は生成する。
*。
分散しモジュール化した脳、
以上の考察にその存在が示される。
*。
自己鏡像化、
これは論理学の言葉で、
対偶対称性に相当する。
*。
日常的リアリズムと地下の幻影。
成功と幸福追求、
その地下は、嫉妬と殺意だ。
この自己鏡像は、対偶と言った方が分かり易い。
*。
源氏物語では第一篇で、
嫉妬と殺意を、いじめといじめ殺しに現した。
第二編は、いじめといじめ殺しを、
日常の生活に示したとも言える。
第三篇は、いじめといじめ殺しを、
心の修行に使ったとも言える。
*。
人の地下迷宮にある、
嫉妬と殺意は、各種いじめといじめ殺しに変調された。
*。
紫式部は、現代のようにこれを礼儀として、
地下に押し込めず、
直視した。
礼儀とエチケットは、
嫉妬と殺意を更に地下の地下に押し込んだ。
*。
そこに心の闇が生まれ、
その閉塞感のガス抜きが必要になった現代だ。
直視していれば腐敗することはない衝動だろう。
*。
自己鏡像という対偶現象、
この鏡を使った幾重もの、
反射現象。
*。
対偶の多重化、
これをマルチチャンネル・クロスオーバーとして扱う。
これが現代の特徴だ。
だがこれは処理しているようで、していない。
ここに無限循環が始まり、
ここに疲弊荒廃が発振した。
*。
無限循環は、発振現象であった。
意に反する世界を作った。
*。
これが幸福であって、幸福でない世界だ。
*。
自己鏡像、
これは対偶でもあり、
ダイポール・モード現象でもある。
*。
これをナッシュ関数とすると、
因果関係に展開される。
*。
文系と理系が、
同じ現象を違う言葉で言う。
文型はロマンティック=いい加減だ。
理系は、硬直していて、味わいがない。
*。
現代の問題は、
こんなところに噴出している。
*。
現代は、本質的でないところに捕まった。
それで金になる。
*。
これを処理できる、
スーパー理性だ。
精神年齢の高い知性、
これがこの問題処理だ。
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