2009年8月28日金曜日

the reality is pollution

The industrial economy became a pollution manufacturing device.

The other side of contraposition=kinematic pair [**] equation began to touch.
What is not only good either.

The economy of consumption became a pollution feelings manufacturing device.
The economy of consumption misinterpreted the world space, made the person a harm device, and the person fought over the size of harm.
All the people became assailants, and the level of harm became an economic race.

*。
Person's life effect was reduced to the problem of the mind, it did not face the reform of the human nature, and man was changed to the domestic animal of the change to the slave change beggar.

*。
Making to the brute, changing to the devil, and changing the person to the hungry demon became person's life effects.

The fight contention of the brute is person's life effect.

*。
The late capitalism fell into the paradox of the self-reference because of the person's consumption commercialization.

This was an oscillation, it fell into a limitless circulation, and this got cancerous of industry.

Running me through became an industrial activity.
Affirming the self-denial became human race's responsibility.

*。
Consumption industries put out the difference of the subjectivity of the person, and changed it into the function of the society.

It was defined that humanizing of the escape from man was a human action.
This is person's making to real existence, and the person consumes this act happily.

*。
To alienate man, the pursuit of the reality became the manufacturing device of the dark of the cooped-up feeling and the mind.

Real existence was an affirmative of the self-denial, and the making to the self-responsibility.
This was man's present existence.

*。
This to make opposite of person's kinematic pair stand up was real existence and present existence.

Man was denied by real existence and the present existence.

*。
Real existence was a manufacturing device of the anti-real existence.

This was called neoliberalism or a globalization.

The more it did, the more it fell into the self-denial.

*。
The person did not know the mechanism of the world existence.

No goodness if it is done that it is good occurs.

This : in the person's real existence.
Real existence was the prearranged performances.

*。
There were real and a meta in real existence.

It is confused.
That is, the scalar treated the vector.

*。
When you make the person's consideration a vector
The meta is a direction, and real is an amount.

Real existence and the present existence made these the self-same.
Real existence was a manufacturing absolutely device of contradiction.

*。
If the person has the mind
Even if Israel is annihilated, the killed person is defended.

The mind is that : to the person.
Government Japan is defended, and it annihilates, and the Aum Supreme Truth religious cult is defended.

*。
This is an ecosystem that parallel lines intersects.

The person can be defended without killing the person if going out here.

However, it is not in the immunity principle, that is, national fundamentalism.

*。
It is a present theme to bury a national fundamentalism.

A national fundamentalism is killed without going out ..killing the person...

In the world where parallel lines intersects, it is nothing.

*。
First of all, the national Ptolemaic theory is remodeled to the man Copernican theory.

This is a problem of the philosophy and thought.

*。
The world is remodeled by thought.

This was truancy and permanent part-timer's problems.
Such the world is made, and the world is drawn in there.

*。
The intellect of the reading and writing abacus is acquired from experience.

It is Godel morality.
It is not done not to do.
It is not done to have not to do.

This is the Godel world.
Person's brain became the substructure of the Godel world.

産業経済は、公害製造装置となった。

対偶恒等式の反対側が触れだした。
何事もいいことばかりではない。

消費経済は、公害感情製造装置となった。
消費経済は世界空間を歪め、
人を加害装置化し、
人は加害の大きさを争う事となった。
すべての人が加害者となり、加害の程度が経済競争となった。

    *。
人の生甲斐を、心の問題に還元し、
人間性の改革に向かわず、
人間を奴隷化家畜化乞食化した。

*。
人を畜生化し、鬼畜化し、餓鬼化することが、人の生甲斐となった。

畜生同士の喧嘩抗争が、人の生甲斐だ。

*。
人の消費商品化で、後期資本主義が自己言及のパラドックスに陥った。

これは発振であり、際限のない循環に落ち入り、
これは産業のガンとなった。

自分を食い潰すことが、産業活動となった。
自己否定を肯定することが、人類の責任となった。

      *。
消費産業は、人の主体性の差異を消し去り、
それを社会の機能に変えた。

人間を脱人間化することが、人間の行為と定義された。
これが人の実存化であり、
人はこの行為を楽しく消費する。

*。
リアリティの追求は、人間疎外を目的とし、
閉塞感と心の闇の製造装置となった。

実存は、自己否定の肯定であり、その自己責任化であった。
これが人間の現存在であった。

*。
人の対偶の反対を立ち上がらせる、
これが実存や現存在であった。

実存や現存在で、人間は否定された。

    *。
実存は反実存の製造装置であった。

これを新自由主義とかグローバリゼーションといった。

やればやるほど、自己否定に陥った。

*。
人は世界存在の仕組みを知らなかった。

いいことをやれば、良くないことが起きる。

これが人の実存で、
実存は、そのやらせであった。

    *。
実存にリアルとメタがあった。

それが混同されている。
即ち、ベクトルをスカラー扱いした。

*。
人の意識をベクトル化すると、
メタは方向であり、リアルは量である。

実存や現存在は、これらを自己同一化していた。
実存は絶対矛盾の製造装置であった。

    *。
人に心があれば、
イスラエルを全滅させても、殺される人を守る。

人に心があれが、
お上日本を全滅して、オウム真理教を守る。

*。
これが平行線の交わる生態系だ。

ここに出れば、人を殺さずに、人を守れる。

だが免疫原理、即ち国家原理主義にはそれがない。

*。
国家原理主義を葬り去ることが、目下のテーマだ。

人を殺すの出なく、国家原理主義を殺す。

平行線が交わる世界では、なんでもないことだ。

    *。
先ず、国家天動説を人間地動説に改造する。

これは哲学や思想の問題だ。

*。
思想によって、世界を改造する。

これが登校拒否・フリーターの問題でもあった。
そういう世界を作り、そこに世界を引き込む。

*。
読み書き算盤の知性を体得する。

それがゲーデル道徳だ。
やれないことはやらない。
やってはいけないことはやらない。

これがゲーデル世界だ。
人の脳はゲーデル世界の下部構造となった!

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