Isn't the law-abiding country capital punishment [surukotoha], a problem or a problem?
It cannot be proven.
The contraposition is taken away.
Is the capital punishment a delusion or isn't it a delusion?
It can be proven.
*。
These two sentences are overlapped.
Then, it can be proven not to prove.
Or, it cannot be proven to prove.
This is a meaning doing sentence.
*。
That is, the capital punishment is a delusion.
It was able to be proven from a logical sentence.
The capital punishment is a problem of feelings, a delusion, and the problem of it not is actually.
This was able to be proven only from logic.
*。
The capital punishment is a problem of not existing.
Can the print is a problem of feelings in case of being.
Does the homicide decrease if this is carried out resolutely?
*。
Does not the homicide decrease the capital punishment it is possible to print and decrease or decrease?
It is not possible to prove.
The kinematic pair is taken away.
Does not the homicide increase or increase if the capital punishment is done?
It is possible to prove.
*。
When this is overlapped, it becomes possible to prove impossible proof.
Or, possible proof becomes impossible to prove it.
That is, these sentences do not consist.
*。
Then, it is not a decision whether the homicide increases or decreases though feelings might be consented by the capital punishment.
The capital punishment was such a problem.
*。
The world not exciting did away with the death penalty.
It is because of not significant.
Because Japan is a country of feelings, the capital punishment is necessary.
And, the homicide cannot be decreased.
*。
..feelings.. feelings are the positive feedbacks and the oscillations.
It returns and the homicide is increased.
It becomes unstable when oscillating.
That is, the homicide chance is increased.
法治国家が死刑することは、問題であるか問題でないか。
それを証明することは出来ない。
その対偶を取る、
死刑は妄想であるか妄想でないか。
それを証明することが出来る。
*。
この二つの文章を重ね合わせる。
すると証明することが出来ないことが、証明できる。
あるいは、証明できることが、証明できない。
これは意味なし文である。
*。
即ち、死刑は妄想である。
それが論理文から証明できた。
死刑は感情の問題であり、妄想であり、現実にない問題である。
これが論理だけから証明できた!
*。
死刑は存在しない問題だ。
あるとすれが、感情の問題だ。
これを断行すれば、殺人は減るだろうか。
*。
死刑をすれが、殺人は減るか減らないか。
証明不能である。
対偶を取る、
死刑をすると、殺人は増えるか増えないか。
証明可能である。
*。
これを重ね合わせると、
証明不能が証明可能となる。
あるいは証明可能が、証明不能となる。
即ち、この文章は成り立たない。
*。
死刑で感情は納得するかもしれないが、
それで殺人が増えるか減るかは決定でない。
死刑はそういう問題であった。
*。
感情を高ぶらせない世界は、死刑を廃止した。
意味がないからだ。
日本は感情の国だから、死刑は必要である。
それで殺人を減らすことは出来ない。
*。
感情に感情は、正帰還であり発振である。
返って殺人を増やす。
発振すると、不安定になる。
即ち、殺人機会を増やす。
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