Literature is a homicide of the life.
A corpse alone, and it doesn't have the life there.
Living in the life is not literary.
Music is a life.
*。
Music and the cartoon are interactive, and the reciprocal processes.
The life of former music and the cartoon appears to the sound when the cartoon doing and it are enjoyed and are recorded, and reproduced.
Music and the cartoon are the reciprocal processes.
I will say that I exceed it now.
The life can be preserved.
*。
In literature, the life is killed and reproduced.
It is likely to return to the origin, and it is likely not to return.
Therefore, the one of goodness comes out, too.
That is, it is a delusion.
*。
The delusion also has the usage.
However, it is [kahen] of the life.
Even if it is bonded, it is not former life.
Therefore, there is respect of goodness, too.
However, it is not former life.
*。
It is not possible to live in the life in the word.
This is a Godel's incompleteness theorem.
The life and the word are intercepted by the indeterminacy principle.
It is a word to use this.
*。
The Godel's incompleteness theorem clarified the existence structure of the life.
文学は命の殺人である。
そこは死体ばかりで、命はない。
命を生きることは、文学することではない。
音楽は命である。
*。
音楽やマンガは、双方向性であり、可逆過程である。
音楽しマンガし、それを記録して、再現すると、
元の音楽やマンガの命が現れる。
音楽やマンガは、可逆過程である。
今のとこそういっておこう。
命を保存することが出来る。
*。
文学では、命を殺して再現する。
元に戻ることもあり、戻らないこともある。
だからいいというものも出てくる。
即ち、妄想である。
*。
妄想も使い道はある。
だがそれは命の欠片だ。
それを接着しても、元の命ではない。
だからいいという面もある。
だがそれは元の命ではない。
*。
言葉で命は生きられない。
これがゲーデルの不完全性定理だ。
命と言葉は、不確定性原理で遮断されている。
これを利用するのが言葉だ。
*。
ゲーデルの不完全性定理は命の存在構造を明らかにした。
0 件のコメント:
コメントを投稿