2010年1月1日金曜日

homicide ballad in Japan

A Japanese way of life is you whether kill or are killed.

It becomes a lot of companions of the person so that it is not killed.
However, it is killed then.

Only this tension might be a Japanese life effect.
Isn't it true colors of all-out?

*。
It doesn't put it in this group when absent-minded.
It might be a kicking can.

When this is believed, the crime syndicate is established.
Isn't the person who is related to this a person who repeats the crime?

*。
[**] habitually [okasettou] ,
Isn't the sneak thief dweller a person defeated at bullying?

Artist of mind
Isn't the crime syndicate a person who suppresses bullying by violence?

*。
A lot of people make the bullying group, and go this way and that here.

This bullying group settles to the bullying killing.
Isn't this a deflation of the Japan organization?

The Japanese is brutal.
It is a supreme court that orders the bullying killing.

*。
An innocent capital punishment is ghostly national order.

It is national order shown in an innocent capital punishment.

It is understood that this is Japanese order. whether kill or killed

It is understood Japanese order is killing bullying.

*。
Die of the good-for-nothing in the country.

It is a homicide of the good-for-nothing in the country if the patrol car driving in homicide by the police, the correctional officer injures the homicide, and it thinks.

The punishment of this is light.

*。
The driving in homicide of the patrol car
It is justified without seeing it though the surveillance video has placed to the patrol car.

*。
The handicapped person is put in the prison.
It erases it by killing one another.

It kills by the authorities' suppressions.

*。
This is Japanese order.

The suicide in the Self Defense Forces also
The good-for-nothing in the country must be to die.

The good-for-nothing in the country might be driven out by striking dead and the suicide.

*。
However, there is a nation that assumes killing to be order if the world is seen.

Driving in to the suicide is a normal course.
It is a feature of the farming nation.

*。
The stock raising nation is not a suicide and kills.

There are a country that makes them commit suicide in the world and a country that kills.
Which is brutal?
In the mode of the brutality, there is an introverted daily life for outside.

*。
The human race is brutal when thinking so.
Japan purely cultured them.

*。
Only the demon : the extending people.

It is at small number of people that commit suicide.
It is not nation and race's problems.
The dying guy is bad.

Do it die early, and do not it exist well?
It is said so in Japan.

It is somewhat worth that a strong guy who doesn't die survives.
That is, die of the good-for-nothing in the country.

*。
Then, it becomes a duel of the strong one.
This might be a struggle for existence.
This might be stout Japan.

Is this an appearance of the normality of this world?

*。
However, the world without diversity is the weak world only of strength.

That is, it is ..cancer.. alive.

*。
The world where the weak are killed is a cancer society where the whole will die before long.

This is the world of diversity.

*。
That is, it is a cancer society that affirms the self-denial.

It is the world where the weak are killed so that this may make them live in power.

The twist of a national fundamentalism meant the cancer suicide.

*。
It cannot be deciphered that this is not theory of relativity.

日本人の生き方は、殺すか殺されるかである。

殺されないためには、多くの人の仲間になる。
だがそこでも殺される。

この緊張感こそが、日本人の生甲斐なのかもしれない。
それが一生懸命の正体ではないか。

*。
ぼやぼやしていると、このグループに入れない。
それがいじめられっ子かもしれない。

これを真に受けると、犯罪集団を作る。
これに拘った人が、犯罪を繰り返す人ではないか。

     *。
常習累犯窃盗、
空き巣生活者は、いじめに負けた人ではないか。

心の芸術家、
暴力団はいじめを暴力で制圧した人ではないか。

*。
多くの人はいじめグループを作り、ここで右往左往する。

このいじめ集団は、いじめ殺しに収束する。
これが日本組織のガス抜きではないか。

日本人は凶暴だ。
いじめ殺しを命令する最高裁だ。

*。
無実死刑は、凄惨な国家秩序だ。

無実死刑に示される国家秩序だ。

殺すか殺されるか、これが日本秩序であることが分かる。

日本秩序は、いじめ殺しであることが分かる。

    *。
国の役立たずは死ね。

警察によるパトカー追い込み殺人、
刑務官による殺人傷害、
考えれば、国の役立たずの殺人だ。

これは刑が軽い!

*。
パトカーの追い込み殺人は、
パトカーに監視ビデオが付いているが、
それを見ずに正当化される。

*。
障害者を刑務所に入れる。
殺し合いで消させる。

官憲の弾圧で殺す。

*。
これが日本秩序だ。

自衛隊における自殺も、
国の役立たずは死ねということだろう。

国の役立たずを、殴り殺しや自殺で追い出しているのかもしれない。

     *。
だが世界を見れば、殺しを秩序とする国家はある。

自殺に追い込むのが、常道だ。
農業国の特徴だ。

*。
牧畜国家は、自殺でなく殺してしまう。

世界には、自殺させる国と、殺す国がある。
どっちが凶暴か。
凶暴のモードに、外向きと内向きがある。

*。
こう考えると、人類は凶暴だ。
日本はそれらを純粋培養した。

*。
渡る世間は鬼ばかり。

自殺するのは少数だ。
国家や民族の問題ではない。
死ぬやつが悪いのだ。

早く死んでくれて、よかったじゃないか。
日本ではそういわれる。

多少のことでは死なない強いやつが、生き残る価値がある。
即ち、国の役立たずは死ね。

*。
すると強いもの同士の、決闘となる。
これが生存競争なのだろう。
これが逞しい日本なのだろう。

これがこの世の正常の姿だ?

   *。
だが多様性のない世界は、強がるだけの弱い世界だ。

即ち、ガンを生きている。

*。
弱者を殺す世界は、やがて全体が死ぬガン社会だ。

これが多様性の世界だ。

*。
即ち、自己否定を肯定するガン社会だ。

これが権力を生きさせるために、弱者を殺す世界だ。

国家原理主義の捩れは、ガン自殺を意味していた。

*。
これは相対性理論でないと解読できない。

0 件のコメント: