2010年1月7日木曜日

difference of criticism and violence

The whaler and green peas are topics.
The difference between the criticism and violence is observed there.

*。
Three rationality brothers of the world
It is G3 of the United States, China, and Japan.

The feature of this country is "Thank you for killing. "
There are the weak because it is killed by the strong man.
It is useful of the country by this.

*。
Europe might lose the life so that the people may pass the will.
The general strike is people's expression of the wills.

This is "Violence that is not violence. "
This is a criticism.

*。
It might be different where.

The criticism is people's backward waves to the progressive wave of the nation.
That is, national violence includes people's violence.
It is Europe where this was admitted.

Three rationality brothers do not admit this.
National violence is absolute.

Europe makes it relative.
If the nation uses violence, the people also use violence.
The people intersect with the nation by this by one point.

Three rationality brothers do not understand this difference.
Because there is no observational equipment that sees it.

*。
This difference is huge.
It is a change in the principle.

It is a difference of people's self-identifications from a national fundamentalism and the nation.
It is a nation and the people are parallel lines national fundamentalisms.
Theory of relativity that nation acquaints oneself with the people.
It is this difference.

It is done to differ quite by this two.

It is not understood if there is no observational equipment.

*。
Three rationality brothers do not have the observational equipment.

It is in Europe.

In the one without the observational equipment, it is not understood.

捕鯨船とグリーン・ピースが話題だ。
そこには批判と暴力の差異が観測される。

     *。
世界の強欲三兄弟、
アメリカ・中国・日本のG3だ。

この国の特徴は、「殺してくれて有難う」だ。
弱者は強者に殺されるためにある。
これで国の役立つ。

*。
ヨーロッパは、国民は意志を通すために、死者を出すこともある。
ゼネストは国民の意思表示だ。

これが「暴力でない暴力」だ。
これが批判だ。

*。
どこが違うんだろう。

批判は国家の進行波に対する国民の後進波だ。
即ち、国家暴力に、国民の暴力がある。
これを認めたヨーロッパだ。

強欲三兄弟は、これを認めない。
国家暴力が絶対だ。

ヨーロッパはそれを相対化している。
国家が暴力を振るうなら、国民も暴力を振るう。
これで国家と国民は一点で交わる。

この違いは強欲三兄弟には分からない。
それを見る観測装置がないから。

    *。
この違いは巨大だ。
原理の変更だ。

国家原理主義と国家と国民の自己同一化の違いだ。
国家と国民が平行線の国家原理主義。
国家と国民が交わる相対性理論。
この違いだ。

この二つで全く違うことが行われている。

それは観測装置がないと分からない!

*。
強欲三兄弟には、その観測装置がない。

ヨーロッパにはある。

観測装置がないものには、それが分からない!

0 件のコメント: