The school says that there was not bullying when there is a bullying issue.
One also has the question of law.
The liability was admitted if it admitted.
There is a problem that the law misinterpreted the school training, too.
*。
However, there is the moon of can being able the looking cry when this conception method is chased and is no moon.
It is this conception method.
*。
It was often used in old times.
It is a problem of both of the one monkey.
In addition, it doesn't see, it doesn't say, and the problem ..not hearing...
*。
It is not if it doesn't see.
It is true.
However, it doesn't run to the world.
*。
It is a problem of the first person impulse, and it is a brute, too.
Brute now that is neither seen, not said, and not heard.
This is the world of the government.
Moreover, this is Japan.
*。
I do not say the lie.
The root is not to process the paradox.
This passes a Japanese society.
Japan thinks it to be normal.
*。
There was a discussion that there was no Auschwitz also in Germany.
This passes large seriously in Japan.
It is not possible to object.
It is not necessary to object.
*。
It is an innocent capital punishment, and a homicide by the nation.
This is Japanese seriousness, a scrupulosity, and honesty.
The kinematic pair is random, [detarame], and a conviction.
*。
The Japanese sees only the point where the convenience of the government is good.
This is that convenience under the under is bad.
It cannot be faced out, and correspond the government.
*。
This is national order of Japan.
There is no idea of kinematic pair at all.
*。
Isn't the support of the Democratic Party intellectual growth of the Japanese?
いじめの問題があると、学校はいじめはなかったという。
一つは法律問題もある。
認めれば賠償責任を認めたことになる。
法律が学校教育をゆがめたという問題もある。
*。
だがこの発想法を追うと、
月は見なけれが月はない。
この発想法でもある。
*。
昔よく使われた、
片方しか目のないサル100匹、
両方ある猿一匹の問題でもある。
更に、見ざる・言わざる・聞かざるの問題でもある。
*。
見なければない。
それは事実である。
だが世界には通じない。
*。
一人称衝動の問題でもあり、それは畜生性でもある
見ざる・言わざる・聞かざる、今畜生。
これがお上の世界だ。
しかもこれが日本である。
*。
私はウソは申しません、
その根源は、パラドックスを処理していないことだ。
これが日本社会を通るのだ。
日本はそれを正常と思っている。
*。
ドイツでも、アウシュビッツはなかったという議論があった。
日本ではこれが大真面目に通る。
反論できないだろう。
反論の必要はないのだ。
*。
無実死刑、国家による殺人だ。
これが日本人の真面目さ・几帳面さ・正直さだ。
対偶は、いい加減・デタラメ・思い込み。
*。
日本人には、お上の都合のいいところしか見えない。
これは下々の都合の悪いことだ。
それはお上押し切られ、対応不能だ。
*。
これが日本の国家秩序だ。
対偶といった考えが全くない。
*。
民主党の支持は、日本人の知的成長ではないか。
0 件のコメント:
コメントを投稿