Conclusive evidence of judge of government.
There is no reason why the one that the crime is not done did.
It becomes an innocent capital punishment by this.
*。
Let's open in the paradox.
It was said that the one that the crime was not done had done the crime.
The criminal who was not the criminal said me.
*。
These are free sentences.
This is converted into the momentum of the reality.
The one not done did because there is torture.
It is false that done what doesn't do.
*。
The fact is easily understood when developing with the momentum.
*。
It is said that the one that the crime is not done did the crime.
Isn't this false or false?
Sentences correct by nothing but one exist here.
The person was tortured.
*。
It is said that the one that the crime was done will not do.
Isn't this false or false?
Torture is added there.
How do it become it?
Is the lie confessed?
In addition, do you tell a lie in the lie?
The lie is emanated.
It becomes incoherent.
*。
Both become incoherent.
Is it incoherent of incoherent of the self-denial or self-affirmative?
A centrifugal, afferent difference goes out.
*。
The difference whether match to the police or do not match it goes out.
As for torture, matching it to the police is proof of torture.
The one that the crime was done is not matched to the police.
*。
When the one that not was did did, it had torture.
It is proof of the torture of authorities.
*。
Torture is [susuha] afterwards if the confession of the lie is assumed to be a forward wave.
The standing wave that overlaps it confesses torturing.
*。
If the momentum of the reality is taken, the presence of torture can be proven.
It is a confession of authorities.
*。
The reality of the Japanese who doesn't think about this is sentences.
Neither sentences nor the realities are distinguished.
The brainpan is withering.
This.
*。
The government cannot consider my frenzy.
As for this, the person's consideration is made a multiple personality with the lie rather than attaching.
Consideration is not formed.
The consideration of variety has not been integrated.
That is, the government consideration is incoherent.
That is, it is a brute.
*。
The first person impulse of the geniality and cruelty is here.
That is, the government consideration was a brute.
That is, if the government consideration is attacked, it becomes a war at once.
This is a brute.
*。
The other party is killed when the government consideration is a delusion, and it is counterattacked.
That is, it is a brute.
*。
To our regret, this is a government.
お上裁判官の決め手。
犯罪をやっていないものが、やったという訳がない。
これで無実死刑となる。
*。
パラドックスに開こう。
犯罪をやっていないものが、犯罪をやったといった。
私は犯罪者ではない、犯罪者が言った。
*。
これらはただの文章である。
これを現実の運動量に変換する。
やっていないものがやったということは、
拷問があったからだ。
やったものが、やっていないというのは、ウソだ。
*。
運動量に展開すると、事実は簡単に分かる。
*。
犯罪をしていないものが、犯罪をしたという。
これはウソか、ウソでないか。
ここに唯一つ正しい文章が存在する。
その人は拷問された。
*。
犯罪をしたものが、していないという。
これはウソか、ウソでないか。
そこに拷問が加えられる。
どうなるか。
うその自白をするか。
ウソに更にウソをつくか。
ウソは発散する。
支離滅裂となる。
*。
共に支離滅裂となる。
自己否定の支離滅裂か、自己肯定の支離滅裂か。
遠心性と求心性の違いが出る。
*。
警察に合わせるか、合わせないかの違いが出る。
拷問にしても、警察に合わせることは、拷問の立証である。
犯罪をしたものは、警察に合わせない。
*。
やったいないものが、やったという時、
それは拷問があったことになる。
それは官憲の拷問の立証である。
*。
うその自白を前進波とすれば、拷問はその後進波だ。
それを重ね合わせた定在波が拷問を自白する。
*。
現実の運動量を取れば、拷問の有無を立証できる。
それは官憲の自白である。
*。
これを考えない日本人は、文章を現実としている。
文章と現実の区別がない。
頭がいかれている。
そういうことだ。
*。
お上は自分の狂気を意識できない。
これはウソとつくというより、その人の意識が、多重人格化している。
意識を形成していない。
いろいろの意識が、統合されていない。
即ち、お上意識は、支離滅裂である。
即ち、畜生である。
*。
ここに優しさと残酷の、一人称衝動がある。
即ち、お上意識は、畜生であった。
即ち、お上意識が攻撃されると、直ちに戦争となる。
これが畜生性だ。
*。
お上意識は、妄想であり、
反撃されると、相手を殺す。
即ち、畜生である。
*。
残念ながら、これがお上である。
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