To correspondence to the social trouble
It is likely to solve it as a problem of solving as the citizens social problem, and the mind and the soul.
The former accompanies the improvement and the reform of the society by the citizens.
The problem of the mind of the latter is a problem.
It doesn't accompany it here with the reform of the society.
The mind is adjusted, and good feelings are requested.
Therefore, even if others are killed, it becomes it ..making of [warekan]...
*。
Social correspondence established the society that did not kill the weak.
Then, the capital punishment becomes unnecessary, too.
The correspondence of the mind is indifferent for the weak to be killed.
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The correspondence of the mind becomes a homicide society from the world of social correspondence.
It is necessary to kill the one to do it so as not to do the weak killing.
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The world of a cruel, useless mind adjusts the world by cruelty.
The killed world lost cruelty.
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Cruel uselessness killed when kinematic pair [**] equation was taken, and the cruel world lost cruelty.
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Japan does national order because of the homicide.
It overflows in a Minamata massacre, an innocent capital punishment, the suicide capital punishment, the death from overwork punishment, and the pollution capital punishment, etc.
This is assumed to be national order.
That is, national order is a homicide.
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The uselessness of the society that defended the weak even if the weak killing was killed was able to be a capital punishment.
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What is this twist?
Cruel unnecessary is cruelly approved.
The cruelty of the justice did away with the death penalty.
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National order of Japan is a homicide.
Japan was a brute.
The dipole of the geniality and cruelty was brute's characteristics.
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These are understood from kinematic pair [**] equation at once.
Wasn't the Buddhism egoism of the weak killing?
There was a person who did not think independently according to Grand Poobah there.
Isn't this the people without the mind?
The mind approves and the empty world is approved because of the homicide.
社会問題に対応するに、
市民社会問題として解くことと、
心や魂の問題として解く場合がある。
前者は市民による社会の向上や改革を伴う。
後者は問題を心の問題とする。
ここでは社会の改革と伴わない。
心を調整して、いい気持ちを求める。
従って、他人が殺されても、我関せずとなる。
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社会的対応は、弱者を殺さない社会を作った。
こうなると死刑も不要になる。
心の対応は、弱者が殺されることに無関心である。
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社会的対応の世界からは、心の対応は殺人社会となる。
弱者殺しをさせないためには、それをするものを、殺す必要もある。
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殺生無用の心の世界は、殺生によって、世界を調整する。
殺生する世界は、殺生をなくした。
*。
対偶恒等式を取ると、
殺生無用は殺生を行い、
殺生世界は、殺生をなくした。
*。
日本は国家秩序を殺人で行う。
水俣大虐殺、無実死刑、自殺死刑、過労死刑、公害死刑…に溢れる。
これを国家秩序とする。
即ち、国家秩序は殺人である。
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弱者殺しを殺してでも弱者を守る社会は、死刑を無用とすることが出来た。
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このねじれは何だろう。
殺生不要は、殺生に成立する。
正義の殺生は、死刑を廃止した。
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日本の国家秩序は殺人である。
日本は畜生であった。
優しさと残酷のダイポールは、畜生の特性であった。
*。
これらは対偶恒等式から直ちに分かる。
仏教は弱者殺しのエゴイズムでなかったか。
そこには偉い人に従い自分で考えない人がいた。
これが心のない世間ではないか。
心が空っぽの世界は、殺人で成立する!
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