Religious freedom was asked to the scarf controversy.
This problem cannot ..theory reason.. be solved.
As a historical result
The public domain place where the religion was not shown was set.
*。
It came not to put it out in the public domain such as the Diets and
the schools though the religion was free in the church of the mind.
This is a translation that optimizes the problem experiencing.
This problem cannot be solved the theory reason in a word.
*。
Killed in action is enshrined to Yasukuni Shrine in Japan, and no
religious freedom here.
*。
Let's solve it by structural reason.
*。
The religion and the god are vanishing points, and it doesn't
actually exist.
The god becomes a delusion when assuming real existence though he can
actually set.
*。
To enshrine killed in action to Yasukuni Shrine was to have assumed
the real existence of the god.
Therefore, Yasukuni Shrine became a delusion.
Therefore, opposite is not permitted at all.
*。
Covered of the scarf in the public domain will make the religion a
delusion.
Therefore, the logic of exclusion works from both, and it becomes a war.
*。
Because the problem of the beard cannot take this in every case, I cannot help
admitting.
*。
Love is and is approved to freedom and the justice.
In the world of love, neither freedom nor the justice becomes a delusion.
*。
It becomes only a free delusion if it insists on freedom and the
justice in the loveless world.
*。
To Japan because it is loveless
It becomes a delusion if it insists on freedom and the justice.
*。
Therefore, the supreme court dismisss freedom and the justice.
Thus, Japan is defended.
*。
Japan becomes a delusion here.
It is a translation that hangs in the double bind.
*。
Dismissing freedom and the justice violates human race's dignity because it is
loveless.
*。
It is necessary to set freedom and the justice to the vanishing point.
The supreme court excluded the setting in the foreign body.
*。
Thus, it became government Japan of complete Detarame and an absolute fraud.
*。
The vanishing point is essence of structural reason.
Good and evil is made symmetry here, and recognition can be
understood correctly.
If another one is said, good and evil can be carried over to structural reason.
*。
Good and evil that doesn't pass the vanishing point is only a delusion and
exists.
I will see by often thinking.
Is good and evil real existence?
It is not.
That is, proof that is the vanishing point.
*。
There is a vanishing point, and the symmetry of good and evil can be recognized.
The theory reason requests only good.
The theory reason recognizes the world that stops and is different to
structural reason.
However, this is a reality.
*。
The theory reason was not able to understand the reality recognizing.
*。
Let's try by the incompleteness theorem of Goedel.
Do the god and good exist?
Proof cannot be proven not to be when is though cannot do.
That is, correctness by nothing but one has the god and good.
That is, it exists in the vanishing point.
It is not contradicted to actually set the god and good.
Therefore, it cannot be actually proven.
That is, the god and good are vanishing points.
It is understood that the incompleteness theorem of Goedel is a vanishing point
theorem.
*。
Let's try by the equilibrium theory of Nash.
The strategy that achieves the god and good is sure to exist.
It is a strategy that destroys the world with the person.
When you assume the god and the true, the good and the beautiful to
be real existence
It becomes a delusion, and destroys the reality with the person.
This is an equilibrium theory of Nash.
*。
These are the realities of structural reason.
スカーフ論争に宗教の自由が問われた。
この問題は理論理性に解けない。
歴史的結果として、
宗教を出さない公共の場所が設定された。
*。
宗教は、心の中や教会の中で自由であるが、
国会や学校といった公共の場で出さないこととなった。
これは問題を経験的に最適化した訳だ。
つまり理論理性にこの問題は解けない。
*。
日本では戦死者を靖国神社に祀るが、
ここに宗教の自由ではない。
*。
構造理性で解いてみよう。
*。
宗教や神は消点であり、
現実に存在していない。
神は現実に設定できるが、
実在とすると、妄想になる。
*。
靖国神社に戦死者を祀ることは、
神を実在としたことだ。
従って、靖国神社は妄想になった。
そのため一切の反対を許さない。
*。
公共の場でスカーフを被ることは、
宗教を妄想とすることになる。
従って、両方から排除の論理が働き、戦争となる。
*。
髭の問題は、これはその都度取れないから、認めざるを得ない。
*。
自由と正義は愛があって成立する。
愛の世界では、自由と正義は妄想にならない。
*。
愛のない世界で自由と正義を主張すると、
ただの妄想にしかならない。
*。
日本には愛がないから、
自由と正義を主張すると、妄想になる。
*。
だから最高裁は、自由と正義を棄却する。
こうして日本を守る。
*。
ここに日本は妄想となる。
ダブルバインドに掛かる訳だ。
*。
愛がないから、自由と正義を棄却することは、人類の尊厳に違反する。
*。
自由と正義を消点に設定しなくてはならない。
最高裁は、その設定を異物排除した。
*。
かくして完全デタラメ、絶対インチキのお上日本となった。
*。
消点は構造理性の本質だ。
ここに善悪は対称化され、
正しく認識理解できる。
もう一つ言えば、構造理性には善悪の繰り込みができる。
*。
消点を通さない善悪は、妄想でしかない。
よく考えて見よう。
善悪は実在か。
あるようでなく、ないようである。
即ち消点である証明だ。
*。
善悪の対称性は、消点があって、認識できる。
理論理性は、善だけを求める。
構造理性は、理論理性とまるで異なる世界を認識する。
だがこれが現実だ。
*。
理論理性は現実を認識理解できなかった。
*。
Goedelの不完全性定理でやってみよう。
神や善は存在するか。
在ると証明は出来ないが、無いと証明も出来ない。
即ち、唯一つ正しいことは、神や善は存在している。
即ち、消点に存在している。
神や善を現実に設定することは無矛盾である。
従って、現実にそれが在ることは証明できない。
即ち、神や善は消点だ。
Goedelの不完全性定理は消点定理であることが分かる。
*。
ナッシュの均衡理論でやってみよう。
神や善を実現する戦略は、必ず存在する。
それは人と世界を破壊する戦略だ。
神や真善美を実在とすると、
それは妄想になり、人と現実を破壊する。
これがナッシュの均衡理論だ。
*。
これらが構造理性の現実だ。
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