The historical problem that the religion caused is discrimination and a
slaughter.
This is a problem of self-denying a religious principle.
The religion has repeated discrimination and the slaughter trying to
make the world without discrimination and the slaughter.
*。
Did you fall into the self-denial and the self-destruction why?
Moreover, this was assumed to be a problem of the self-responsibility, self-
reliant efforts, and self management.
*。
The god who was absolutely good said the god.
Therefore, any resistance doesn't permit.
*。
The god's setting was a paradox.
The whole of the misunderstanding of character is god's absolutely
translation assumed the understanding of the truth.
*。
The person showed up here absolutely ..management and the rule of the paradox...
This was assumed to be a god.
This is a god different from a previous god.
*。
Absolutely..person..absolutely..person..discrimination..occur.
If the dissenter is not excluded, the paradox rule is not approved.
*。
The god is a person of metaphysical of five dimensions.
That is, it is a vanishing point.
*。
It becomes a delusion if it sets it ..god.. actually of four-dimensional.
*。
The delusion is approved to the exclusion of the foreign body.
That is, if the dissenter is not excluded, the delusion is not approved.
*。
The excluded one, the excluded one, and this are beginning of
discrimination.
*。
When the god is actually set, the god is approved to discrimination
and exclusion.
*。
For this reason
It becomes paradoxical when assuming the real existence of this world
of the god and it becomes a delusion.
*。
This makes the god a self.
The immunity system that makes the one who is not the god non-self is
established.
Therefore, the self is approved to the foreign body exclusion of non-self.
*。
The god is a vanishing point, and no real existence of the reality.
Confusion was caused because it was assumed the real existence of the reality.
*。
These problems are characteristics of theory reason or natural
knowledge, and problems of treatable only by structural reason to
forecast the cause and the result, too.
*。
The causal relation of the theory reason
The causal relation of the theory reason was not able to be
considered.
*。
As for the theory reason, thine did not learn = theory reason.
Structural reason is the whole of the theory reason.
That is, it can know the theory reason.
*。
If it is possible to know, the world can be seen, and the operation
can process the world.
*。
It entered the new world by structural reason.
宗教の起こした歴史的問題は、差別と殺戮である。
これは宗教原理を自己否定する問題だ。
宗教は、差別と殺戮のない世界を作ろうとして、
差別と殺戮を繰り返してきた。
*。
何故自己否定と自己破壊に陥ったか。
しかもこれを自己責任・自助努力・自己管理の問題とした。
*。
神は絶対善である、神が言った。
従って、いかなる抵抗も許さない。
*。
神の設定自身がパラドックスであった。
神の絶対性という誤解の総体が、
真の理解とされた訳だ。
*。
ここにパラドックスを管理支配する絶対者が現れた。
これを神とした。
これは先の神と違う神だ。
*。
ここの絶対者と非絶対者の差別が起きた。
パラドックス支配は、反対者を排除しないと成立しない。
*。
神は五次元の形而上の存在である。
即ち、消点である。
*。
神を四次元の現実に設定すると、妄想となる。
*。
妄想は、異物の排除に成立する。
即ち、反対者を排除しないと妄想は成立しない。
*。
排除するものと排除されるもの、
これが差別の開始である。
*。
現実に神を設定すると、
神は差別と排除に成立する。
*。
こういう訳で、
神を現世の実在とすると、パラドックスとなり妄想となる。
*。
これは神を自己とし、
神でないものを非自己とする免疫系を作る。
よって自己は非自己の異物排除に成立する。
*。
神は消点であって、現実の実在ではない。
現実の実在とすることで、混乱が生じた。
*。
これらの問題は理論理性、或いは自然知識の特性でもあり、
原因と結果を予測する構造理性でしか処理できない問題だ。
*。
理論理性の因果関係は、
理論理性自体の因果関係を考慮できなかった。
*。
理論理性は、汝自身=理論理性自身を知ることができなかった。
構造理性は、理論理性の全体、
即ち、理論理性自身を知ることができる。
*。
知ることができれば、世界を見ることができ、
世界を操作処理できる。
*。
構造理性で、新しい世界に入った。
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