It burns to acting of the impression of the imitation, it burns out, and it
burns.
Will this burning be person's shine?
*。
Is such a thing done with what?
There is dissatisfaction, is a leave, and there is money.
Then, it lives in acting of the impression of the imitation, dissatisf
action is born, and this is repeated.
*。
It to a leave and to have no money to stop this.
Then, the leave and money are produced, and it burns to the
impression of the imitation.
*。
This is Mr. source of light.
Lord's sickness started again.
Murasaki Shikibu writes so.
*。
However, this world is being moved by such people.
It is The Tale of Genji.
*。
To tell the truth, imitation, temporary, and the truth
This three are necessary this world.
*。
Murasaki Shikibu understood diversity.
Everybody suffers and it is alive.
*。
Why did not you divorce Mr. source of light on purple?
On purple, it is saved by Mr. source of light.
"We are made to try with wish to express our gratitude by us to the
utmost. "
It is being written that it is possible to take it so.
*。
If you repeat ..the pull of this..
It becomes it for Mr. source of light when alive rule by acting of
the lie.
*。
That is, it is writing by the even number structure.
After all, the even number structure is an even number structure this
world, a paradox structure, and has this correspond of two kinds of.
*。
Is it strangled by the paradox?
Is the paradox made a harmonic vibration, and is music played?
*。
Does not the mind be or exist and this is decided.
It is strangled if there is no mind.
The paradox becomes musical instruments when there is a mind.
*。
When you use even number structural reason
The abyss of The Tale of Genji is understood.
The Tale of Genji is perfect.
*。
The strangled person is necessary for this world for the paradox.
Because it makes musical instruments of the mind.
*。
Neither the good man nor the bad man become musical instruments this
world in the world where it cannot die.
Possible musical instrument of this world and individual musical
instrument possibility.
This world is here.
*。
Then, the person should do the good man post and the villain.
The this world and the next and the relation come out in here.
*。
An advanced structure exists in this world.
Modern people have not known yet.
偽の感動の演技に燃え、燃え尽き、又燃え…。
この燃えが人の輝きなのだろうか。
*。
何でそんなことをするか。
不満があり、暇があり、金がある。
すると偽の感動の演技を生き、
不満が生まれ、
これを繰り返す。
*。
これを止めるには、暇と金がないことだ。
すると暇と金を作り出し、
偽の感動に燃える。
*。
これが光源氏だ。
またまた殿の病気が始まった。
紫式部はそう書く。
*。
だが現世はこういう人たちに動かされている。
それが源氏物語でもある。
*。
実は偽や仮や真、
この三つが必要な現世だ。
*。
紫式部は多様性を理解していた。
皆が苦しんで生きている。
*。
紫の上は、何故光源氏と離婚しなかったか。
紫の上は光源氏に救われ、
「感謝して、精一杯、努めさせて頂いております。」
そうも取れるように書いている。
*。
これを引っくり返せば、
光源氏に対し、ウソの演技による支配を生きていたとなる。
*。
即ち、対偶構造で書いている。
結局、現世は対偶構造であり、
対偶構造はパラドックス構造であり、
これに二種の対応がある。
*。
パラドックスに絞め殺されるか、
パラドックスを調和振動にして、音楽を奏でるか。
*。
これは心があるかないかで決まる。
心がないと絞め殺され、
心があるとパラドックスは楽器となる。
*。
対偶構造理性を使うと、
源氏物語の深淵が理解されて来る。
源氏物語は完璧だ。
*。
パラドックスに絞め殺される人も、
現世に必要だ。
それが心の楽器を作るのだから。
*。
善人も悪人も、往生できない世では、
現世は楽器とならない。
現世の楽器可能と、個人の楽器可能性。
ここに現世がある。
*。
こうなると人は善人役も悪役もしなければならない。
ここに現世と来世とその関係性が出てくる。
*。
現世に高度構造が存在している。
まだ現代人は知らない。
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