The person has individuality.
It is good individuality and bad individuality in individuality.
Recognition whose people are all handicapped person cannot be done by this
recognition.
*。
The trouble is individuality.
Good individuality becomes a kind of the trouble, too, if standing in
this recent recognition.
A crime that good man does
The elite destroyed the world with the person.
*。
It is natural from the fat income and the even number by destruction.
*。
Beneficence that person who crime, frenzied that elite does, and
overflows does.
*。
The overflowed person decreases the entropy of the society, and
stabilizes the society more.
The overflowed person is preventing the society from exploding.
*。
How does the society only of the elite become it?
This is seen by the elite enterprise.
It indeed became a crime syndicate.
It explodes and it collapses.
Nobody prevents it.
*。
Stabilities are the society, organizing, and consist of the people of
variety here.
*。
Elite's even number is a crime and destruction.
The characteristic that exists only in diversity is to stabilize.
*。
It began to request safe safe stability from the success and
happiness at the present age.
It succeeds, the loser exists happily, and the society goes to ruin
to the person.
This is an even number.
*。
Stability was indeed made, and happiness was safe with the success
each other.
*。
Structural reason requests safe safe stability though the theory
reason requests the success and happiness.
The foreign body exclusion is not in safe safe stability.
There is happily foreign body exclusion, and is a combat between
foreign bodies with the success.
*。
The success and happiness destroyed the society with the person in disturbance.
*。
The Tale of Genji is being written in the even number symmetry structure.
*。
The class from which the success and happiness are requested is an
organization of bullying killing, and has elegance as the even number
in the world of the bullying killing.
*。
Mr. source of light lived in the bullying killing after all when
beginning from elegance, and got bullying killed.
*。
On purple, it lives in the bullying killing.
It became a beautiful person who did not think the one of this world.
*。
It is being written by the even number in The Tale of Genji.
The present age cannot become a beautiful person by living in the bullying
killing.
It is because the foreign body exclusion organization is established.
It is because the whole society becomes foreign body exclusion.
*。
Even I exclude the foreign body.
This is an elite society.
It is Mr. source of light's class structure.
*。
There was a farmer society that ..person.. did not exclude the foreign body
however.
Mr. source of light was able to request the relief at the flower scatter
hometown.
It is a relief on purple without.
It might be an elite and be the tragedy in the society.
人には個性がある、
個性にはいい個性と悪い個性がる。
この認識では、人がすべて障害者である認識が出来ない。
*。
障害は個性である。
この最近の認識に立てば、
良い個性も、障害の一種となる。
良い人間の行う悪事、
エリートは人と世界を破壊した。
*。
破壊による高収入、
対偶から当然だ。
*。
エリートの行う犯罪と狂気、
はみ出した人の行う善行。
*。
はみ出した人は、社会のエントロピーを低下し、
社会をより安定化する。
はみ出した人は、社会の爆発を防止している。
*。
エリートだけの社会はどうなるだろうか。
これがエリート企業に見られる。
実に犯罪集団となった。
爆発し崩壊する。
それを防ぐ人がいない。
*。
いろいろの人からなる社会や組織、
ここには安定がある。
*。
エリートの対偶は、犯罪と破壊だ。
安定は多様性だけにある特質だ。
*。
現代は、成功や幸福より、
安心安定安全を求め始めた。
成功や幸福には、負け組みが存在し、
人は社会が、荒廃する。
これが対偶だ。
*。
実に成功とは安定を作ることであり、
幸福は安心にあった。
*。
理論理性は、成功と幸福を求めるが、
構造理性は、安心安定安全を求める。
安心安定安全には異物排除がない。
成功と幸福には、異物排除があり、
異物相互に、戦闘がある。
*。
成功と幸福は、人と社会を騒乱し破壊した。
*。
源氏物語は対偶対称構造に書かれている。
*。
成功と幸福を求める上流階級は、
いじめ殺しの組織であり、
そのいじめ殺しの世界に、
その対偶としての上品さがある。
*。
光源氏は上品から初め、結局いじめ殺しを生き、
いじめ殺された。
*。
紫の上はいじめ殺しを生きて、
この世のものとも思えない美しい人となった。
*。
源氏物語ではどのようなところも対偶で書かれている。
現代は、いじめ殺しを生きて美しい人になれない。
異物排除組織を作ったからだ。
社会全体が異物排除となったからだ。
*。
自分さえ異物排除する。
これがエリート社会だ。
光源氏の上流階級構造だ。
*。
だが人を異物排除しない農民社会があった。
光源氏は花散里に安らぎを求めることが出来た。
紫の上にはなかった安らぎだ。
エリートとその社会の悲劇だろう。
0 件のコメント:
コメントを投稿