"Apple of miracle" Ishikawa Hiranao
It comes across it is the answer some time if going mad to one the one.
It is speaking of Mr. Akisoc Kimura who grew the no agricultural chemicals
apple.
Because it is no agricultural chemicals, Agricultural chemicals..use..
make.
It did not go to such a translation.
*。
Such work
My soul crystallizes, is meeting the god, and surrounded by nature.
*。
It is possible to do by taking one's life in one's own hands.
It takes one's life in one's own hands to study and work.
The soul cannot be done.
It is because it is done to do.
*。
Can it meet the god when whether it be possible to do or it doesn't
cost it is understood, and the soul be done.
*。
In some cases, it can meet the god by killing the person.
Did Dostoevsky try not to prove?
He might have tried to verify the mistake of god's idea in his age.
It might ..correct thing.. have requested the impression him.
*。
There is a person who requests the soul.
It is possible to live, and, then, there might not be problem even if it is not
so.
There is a person who requests meeting the god in various shape for
the soul.
*。
It meets the god for the soul.
A crime here and frenzy might be contained.
The Buddha externals met the god to obscene Sacats.
*。
The law-abiding country does the crime in correct shape.
It is understood that the punishment of the crime is a crime.
The soul is suppressed here.
*。
It gives birth to the crime to which this cooped-up feeling doesn't give birth
to the soul.
The law and morality might have convicted the soul.
*。
The law-abiding country
It stands in god's standpoint.
It might have been done to lynch the god the conviction.
There is no soul there.
*。
Acting of this hypocrisy and cheating
It is acting of an imitation self and a temporary self.
It doesn't give birth to the soul, and be not able to meet the god.
*。
The dark of this cooped-up feeling and mind
Requesting the soul becomes the crime and frenzied.
With the god in morality
Morality was very killed with the god.
*。
This is an even number phenomenon.
Then, there might be a soul obtained because of the homicide, too.
As for the equilibrium theory, this is admitted in the incompleteness
theorem and Nash of Gёdel.
「奇跡のリンゴ」石川拓治
ひとつのものに狂えば、いつか答えいに巡り合う。
無農薬りんごを作った木村秋則さんの話しだ。
無農薬だから、農薬を使わず作ればいいんだろう。
そんな訳にはいかなかった。
*。
こういう仕事は、
自分の魂を結晶することであり、
神との出会いであり、
大自然に抱かれることだ。
*。
命を賭けて出来ることだ。
勉強や仕事に命を賭ける。
殆どの場合、魂は出来ない。
出来ることをやっているからだ。
*。
出来るか出来ないか分からないことをやる時、
神と出会い、魂が出来る。
*。
ある場合には、人を殺すことで、神に出会える。
ドストエフスキーが証明しようとしたことではないか。
彼は彼の時代の神の考えの誤りを検証しようとしたのではないか。
彼はそれが正しいことの心証を求めたのではないか。
*。
魂を求める人がいる。
そうでなくても生きられるし、それで問題のないこともある。
いろんな形で、魂を求め、
神との出会いを求める人がいる。
*。
魂を求め、神と出会う。
ここの犯罪や狂気も含むのではないか。
お釈迦様も、淫らな生活に神と出会った。
*。
法治国家は、正しい格好で、犯罪をする。
犯罪の制裁は、犯罪であることが分かる。
ここに魂の弾圧がある。
*。
この閉塞感が魂を生まない犯罪を生む。
法や道徳は魂を断罪していたのではないか。
*。
法治国家は、
神の立場に立って、
神を断罪リンチしていたのではないか。
そこには魂がない。
*。
この偽善と欺瞞の演技、
それは偽自己と仮自己の演技だ。
それは魂を生まず、神と出会えない。
*。
この閉塞感と心の闇、
魂を求めることが、犯罪と狂気になる。
神と道徳で、
何と神と道徳を殺した。
*。
これが対偶現象だ。
すると殺人で得られる、魂もあるのではないか。
Gёdelの不完全性定理とナッシュに均衡理論は、
これを認めている!
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