The commodity of the advanced country can be made from mimicry.
It is possible to reproduce no understanding of a famous painting elaborately.
It sells well if a similar much more commodity is made at a low price.
*。
Where is the difference between the real thing and the imitation?
The imitation is also useful.
*。
Please when you explain the difference of the imitation and the real thing so.
*。
In the real thing, the whole is it.
In the imitation, the whole is not it.
*。
The imitation is an empty body, a midair, and the mass in the part in which it
is whole.
*。
It is a society in the use question as for the imitation.
Is not the imitation used, and where of the society that requests the
real thing is different?
*。
The make do with by the imitation.
The explosion blazing up of the income, the desire, and consumption
occurs.
The bought pleasure lacks pleasure where it lives even in case of
being.
*。
The salt of life is lacked though it overflows in pleasure.
It was pointed out that the salt of life was lost at the high growth period of
Japan.
*。
That is, the even number of richness is a loss of the salt of life.
When you make the sentence of the even number piling putting together
Richness was pleasure without the salt of life.
*。
People were the application place, either wandered, finally became
tired here, were damaged, and broke.
Isn't this a heinous crime society?
*。
The salt of life is requested from the murder-robbery.
The thrill rises by becoming the severe punishment.
*。
There was no necessity, that is, richness was self-denial self-
destruction to richness.
It is a heinous crime society.
*。
The even number of richness was a heinous crime society.
A brutal society comes into existence if richness is requested.
This is an even number structural sentence.
*。
Richness
It is time when it was not it whole of the human nature.
*。
Huge GDP was made from making the difference between the human nature and it.
That is, large GDP was a self-denial and self-destruction of man.
That is, it is a phenomenon that occurs in no it whole.
*。
Structural reason is a method of matching the whole and it.
It is optimization.
先進国の商品を、物真似で作ることができる。
有名な絵画を、分からないほど精巧に再生できる。
まして同じような商品を低価格で作れば、よく売れる。
*。
本物と贋物の違いはどこにあるか。
贋物も役に立つ。
*。
贋物と本物の違いをこう説明したらどうか。
*。
本物は全体がそれ自身である。
贋物は、全体がそれ自身でない。
*。
贋物は空体であり、中空であり、全体なき部分の塊である。
*。
贋物を使い問題の社会、
贋物を使わず、本物を求める社会はどこが違うか。
*。
贋物で間に合わせる、
所得・欲望・消費の爆発炎上が起きる。
買う喜びはあっても、
生きる喜びに欠ける。
*。
喜びに溢れるが、生き甲斐に欠ける。
日本の高度成長期に、生き甲斐がなくなったことが指摘された。
*。
即ち、豊かさの対偶は、生き甲斐の喪失だ。
対偶重ねあわせ文を作ると、
豊かさは生き甲斐のない喜びであった。
*。
ここに人々は当て所もなく流離い、
ついに疲れ傷つき壊れた。
これが凶悪犯罪社会ではないか。
*。
強盗殺人に生き甲斐を求める。
厳罰になるほどスリルが高まる。
*。
豊かさは、必要のないことであり、
即ち、豊かさは自己否定自己破壊であった。
それが凶悪犯罪社会。
*。
豊かさの対偶は、凶悪犯罪社会であった。
豊かさを求めれば、凶悪社会が生まれる。
これが対偶構造文である。
*。
豊かさは、
人間性の全体が、それ自身でない場合であった。
*。
巨大GDPは、人間性とそれ自身の差異を作ることで作られた。
即ち、大GDPは人間の自己否定と自己破壊であった。
即ち、全体がそれ自身でないことで起きる現象だ。
*。
構造理性は、全体とそれ自身を一致させる方法である。
それが最適化だ。
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