The capital punishment is a murder of the soul though the homicide is a murder
of the body.
The homicide of the body and the homicide of the soul are different.
*。
What is the even number of the homicide?
It is variously.
The soul might be defended, and there is legitimate self-defense, too.
*。
It burgles a house, it is discovered, and silence is killed.
There is no even number in this homicide.
It is homicide because it deprives of money.
There is no even number in this homicide.
*。
Parrot and phantom killer homicide
They are expressing the reform of the society.
*。
Because it is not permitted to the law-abiding country, the even
number becomes defensive of the soul in the theory reason.
*。
Isn't because the law-abiding country that doesn't permit it admits
the homicide of the soul, here villainy?
*。
This is reading of structural reason.
*。
It is understood that the law-abiding country admits the murder of the soul.
*。
The law-abiding country is not done not doing, is not done, and
exists.
*。
The law-abiding country was national schizophrenia, and the cancer of
the society.
The law-abiding country was a delusion.
*。
The law-abiding country aims at the exclusion of the denial of the law-abiding
country.
This is making of the nation of exceeding. a pair
There is safety or neither stability nor safety in the society there.
The nation is a national exclusion system.
Oneself is excluded.
*。
The law-abiding country destroyed man and the world.
This is natural from the equilibrium theory of Nash.
*。
The person and the criminal of the destruction of the world were law-abiding
countrys.
Toucac is done and Shiricac is not done.
The law-abiding country doesn't get in touch with oneself.
The theory reason was infant reason.
殺人は身体の殺害だが、死刑は魂の殺害である。
身体の殺人と魂の殺人は異なる。
*。
殺人の対偶は、なんだろう。
いろいろある。
魂を守ることもあるし、正当防衛もある。
*。
泥棒に入って、発見され、口封じに殺す。
この殺人に対偶はない。
金を奪うために殺人する。
この殺人に対偶はない。
*。
オウムや通り魔殺人、
彼らは社会の改革を謳っている。
*。
それは法治国家に許されないことでも、
理論理性には、
その対偶は魂の防衛となる。
*。
それを許さない法治国家は、
魂の殺人を認めているのだから、
こっちの方が極悪ではないか。
*。
これが構造理性読みだ。
*。
法治国家は魂の殺害を認めていることが分かる。
*。
法治国家は出来ないことをやり、
やってはならないことやっている。
*。
法治国家は国家統合失調症であり、
社会のガンであった。
法治国家は妄想であった。
*。
法治国家は、法治国家の否定の排除を目的とする。
これは国家の絶対化であり、
そこに社会の安心・安定・安全は入っていない。
国家は国家排除システムだ。
自分自身を排除している。
*。
法治国家は、人間と世界を破壊した。
これはナッシュの均衡理論から当然のことだ。
*。
人と世界の破壊の犯人は、法治国家だった。
頭隠して尻隠さず、
法治国家は自分を知らない。
理論理性は幼児理性だった。
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