The way of life of the Lane method is to suffer in everyone because
it makes the good world.
Of each holds out to the utmost because the way of life of the
Batoson method rides the wagon.
*。
After all, the Batoson method :.
It is a way of life of the foreign body exclusion assumed that even I
only have to avoid.
It becomes a social very bad making promotion device.
After all, the nation should live through the crime and frenzy.
*。
The Batoson method is egoism, and a tricky, cunning way of life in
Japanese.
*。
How does impressed novelist go out here?
It is done that it is tricky smart, and does it cunning elegantly.
Then, it rides the wagon.
*。
Then, trickiness and cunning become objects that should be affirmed
it is worthy because it becomes a graceful mode that the mind leaps.
*。
As a result, the nation becomes a hell, and requests good feelings
desperately in that.
*。
The Lane method
There is no foreign body exclusion because it suffers in everyone.
*。
Let's apply the incompleteness theorem of Goedel.
Isn't it foolish or foolish to suffer in everyone?
However, it is correct.
Suffering in everyone is no contradiction.
However, no contradiction in that is not proven.
That is, the good world arises.
*。
This is this equivalence to the equilibrium theory of Nash type.
レイン法の生き方は、
よき世界を作るために、
皆で苦しむことだ。
ベイトソン法の生き方は、
いい気持ちになるために、
それぞれが精一杯頑張ることだ。
*。
ベイトソン法は、結局、
自分さえよければいいとする異物排除の生き方だ。
それは社会劣悪化促進装置となり、
結局、国家は犯罪と狂気を生き抜かなければならない。
*。
ベイトソン法は、エゴイズムであり、
日本語で、ずるいこすい生き方だ。
*。
ここで感動小説家はどう出るか。
ずるいことをスマートにやり、
狡いことをエレガントにやる。
するといい気持ちになる。
*。
するとずるさやこすさは、
心の躍る優雅なモードとなり、
価値のある肯定すべき対象となる。
*。
その結果、国家は地獄となり、
その中で必死にいい気持ちを求める。
*。
レイン法は、
皆で苦しむのだから、異物排除がない。
*。
Goedelの不完全性定理を適用しよう。
皆で苦しむことはバカかバカでないか。
だがそれは正しいことだ。
皆で苦しむことは無矛盾だ。
だがその中で無矛盾は証明されない。
即ち、よき世界が生まれる。
*。
これはナッシュの平衡理論と等価同型である。
0 件のコメント:
コメントを投稿