There is no consideration of which it is abnormal it though it is
normal one by one though it is abnormal when everything is matched.
Will this be a characteristic of the theory reason and the Western Europe
reason?
*。
The theory reason doesn't correspond to the meta reality that it is
the meaning and is the state corresponding to the Beta reality, that
is, things.
Things and it are made.
It is theory reason that doesn't think about the relation.
*。
That is, there is no whole of the industrial civilization in the theory reason.
*。
The entire paradox
The whole is the one, and it.
*。
The agreement and this of the whole and it are real things.
That is, the whole is a soul.
*。
The whole is a soul that things and the state make.
Things are made a wing, the state is made a wind, and becoming =
spirit that flies to the sky, that is, pointing vector is set up.
The pointing vector is a soul.
*。
The whole is not a soul though the whole is a soul, and the soul
consists of the part.
*。
Let's bring the holism together.
The whole is a pointing vector.
That is, flying over the sky because of the wing in the part and the
wind in the state is the whole.
That is, the whole is a soul.
一つ一つは正常だが、
全部合わせると異常だが、
それを異常とする意識がない。
これが理論理性、西欧理性の特性だろうか。
*。
理論理性はベタ現実、即ち物事に対応し、
その意味や状態であるメタ現実に対応しない。
物事とそれの作る状態、
その関係を考えない理論理性である。
*。
即ち、理論理性には産業文明の全体がない。
*。
全体のパラドックス、
全体はそのもの、それ自身である。
*。
全体とそれ自身の一致、
これがホンモノである。
即ち、全体は魂である。
*。
全体は、物事と状態の作る魂である。
物事を翼とし、状態を風として、
空に飛ぶ=魂となる、
即ちポインティング・ベクトルを立てる。
ポインティング・ベクトルは魂である。
*。
全体は魂であり、
魂は部分からなるが、
その全体は魂ではない。
*。
全体論をまとめよう。
全体はポインティング・ベクトルである。
即ち、部分の翼と、状態の風で、空を飛ぶことが全体である。
即ち、全体は魂である。
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