The even number of the self-responsibility is national and is
irresponsible.
The even number of self-reliant efforts is Tami system or a civil
affairs nonintervention of the nation.
The even number of self management is human nature destruction.
Japan consists of this both sides.
*。
How is this poor Japan lived through?
*。
A national structure of Japan is divided in two in powerlessness with
bullying or bullying, that is, power.
*。
Are you do kill or killed?
Is it made the best use of for the life or does it die and is it abandoned?
Japan is the digital very world.
*。
Any race
It has destruction and the homicide impulse.
There are differences in the level and the phase.
*。
The program of an underground labyrinth in Japan
It to combustion doing, to killing doing, and to deprive completely.
It is a war at beginning for exposed as for this.
*。
The belly is shown like the dog to do happily as the other party, and
it becomes others happily thus.
The one that the belly is not shown is bullied.
*。
Acting of hypocritical and cheating to show belly
It is not possible to extend in the Japanese people if it doesn't
pass this.
The Japanese people are only demons even if it is possible to extend.
*。
To have noticed because it hears of the criminal trial is that the
one that acting to show this belly cannot be done it becomes the
criminal.
Hypocrisy and cheating that makes them a criminal act at the government people.
*。
The heretic ..traitor.. is tailored.
An anti-day and the traitor are made a criminal, and it keeps behind
bars.
This hypocrisy, acting of cheating, and this are the government
people.
*。
That is, the people are the domestic animals and slaves.
That is, the people are dehumanized.
It is necessary to do this at the will of voluntarily.
*。
This is a bullying of the school education.
Bullying becomes the project and production voluntarily the student.
It is a leader who can take the lead in it.
*。
It becomes a person by this that voluntarily breaks the husk and this
of the bullying nation.
*。
Japan is a husk.
The Japanese was defended by this husk.
*。
However, it is necessary to break this husk to go out to the world,
not to live by the nourishment given to the nation, and to become an
adult who voluntarily takes food.
*。
It might be a permanent part-timer, it be neat, and it be working
poor who try to live by own truancy permanent part-timer who sloughed
off the nation, power.
自己責任の対偶は、国家無責任である。
自助努力の対偶は、国家の棄民制度、或いは民事不介入である。
自己管理の対偶は、人間性破壊である。
日本はこの両面からなる。
*。
この拙劣な日本を、どう生き抜くか。
*。
日本の国家構造は、いじめるかいじめられるか、
即ち権力と無力に二分されている。
*。
殺すか殺されるか。
生に生かされるか、死に廃棄されるか。
なんと日本はディジタル世界だ。
*。
どんな民族も、
破壊と殺人衝動を持つ。
そのレベルとフェイズに違いはある。
*。
日本の地下迷宮のプログラムは、
焼き尽し、殺し尽し、奪い尽くすことだ。
これを丸出しにしては初めから戦争だ。
*。
相手と仲良くするために、
犬のように腹を見せる、
こうして他人と仲良くなる。
腹を見せられないものは、いじめられる。
*。
腹を見せる偽善と欺瞞の演技、
これに合格しないと日本世間は渡れない。
渡れても、日本世間は鬼ばかりだ。
*。
刑事裁判を傍聴して気がついたことは、
この腹を見せる演技の出来ないものは、
犯罪者となることだ。
お上世間は、彼らを、犯罪者にする偽善と欺瞞の演技をする。
*。
異端者を非国民に仕立て、
反日や非国民を犯罪者にして、刑務所に閉じ込める。
この偽善と欺瞞の演技、
これがお上世間だ。
*。
即ち、国民は、家畜や奴隷だ。
即ち、国民は人間性を奪われる。
これを自らの意志で行わなければならない。
*。
これが学校のいじめ教育だ。
いじめは生徒自らの企画と制作となる。
それを率先してやれるリーダーだ。
*。
いじめという国家の殻、
これを自ら破る、
これで人となる。
*。
日本は殻だ。
この殻で日本人は守られた。
*。
だが世界に出るには、
この殻を破り、
国家に与えられる栄養で生きず、
自ら餌を取る大人にならなければならない。
*。
国家から脱皮した登校拒否フリーター、
そして自らの力で生きようとする、
フリーター、ニート、ワーキングプアであろう。
0 件のコメント:
コメントを投稿