When the shinobu Origuchi theory is used, the world looks good.
The world consisted of the body and the soul, assumed the state that
this integrates, and the life and the separating state were assumed
to be a state of the death.
The world is a life, dies, and is divided at light, shadow, daytime,
and night.
There was such a view for a long time.
It consists at world positive and negative, daytime, and night.
There is both and this world.
*。
Present Japan is the world of night all day long.
There is no daytime.
In the Orikuchi theory, it is the world of the death.
There is no soul on the body.
It is the world of a body alone without the soul.
*。
Japan is a pure culture machine in the world.
The world of the present is the world of the night, and the world of the death.
The world of the income, consumption, the desire, and the financial
influence power is the worlds without the soul.
*。
The world without the soul
The problem of occurring because there is no soul is reduced to
individual and family's responsibilities, the responsibility of the
nation and the society is assumed to be pretermission, the crime of
the nation is concealed, and it shuffles the responsibility to the
individual and the family.
*。
The system of the income, consumption, and the desire excretes the
nation, and it turns absolutely, and the problem is excreted to the
individual.
The nation consists of the crime and frenzy.
It is a drainage device that the town that can reduce the exchange to
an individual problem, the town it that can exchange the crime of the
nation for the individual guilt by credit, makes a completely
imperfect law system a national axiom system, and excretes the
problem of the nation to an individual problem as for the problem of
the nation.
The perfect crime of the nation is approved here.
*。
This is a principle of the management of the problem of the soul nation.
The nation where the soul doesn't exist
It is a mere gangster, and the weak die and are excreted making it
live in power.
After all, it kills or it is killed or, power wins.
This is the world without the soul.
*。
Hideyoshi established the nation at such night and the world of the
death.
Japan makes him a hero and gets excited.
*。
The people's submission to the nation
It is made by the excitement voluntarily the people.
The people's excitements
This occurs because it destroys the enemy it is to destroy
voluntarily.
*。
That is,
It is made to kill the person, to get to the chair, and to kill.
*。
The enemy is made in me, and this enemy is killed.
This is the people's excitements.
*。
That is,
I am killed.
I am executed, and I am killed.
That is, it ..integrated malfunction.. has developed.
*。
That is, the enemy was my delusion.
It fights, the person is killed, it gets to the chair, and I am
killed with the delusion.
I and others put it away ..the exchange...
The same state of oneself and others
Eight Koichi was a delusion.
折口信夫理論を使うと世界が良く見える。
世界は体と魂からなり、
これが一体化した状態を生、
分離した状態を死の状態とした。
世界を生と死、光と影、昼と夜に分ける。
こういう見方は昔からあった。
世界はは陰陽、昼と夜からなる。
両方あって現世だ。
*。
現在の日本は一日中夜の世界だ。
昼間がない。
折口理論では、死の世界だ。
体に魂がない。
魂のない体だけの世界だ。
*。
日本は世界の純粋培養器でもある。
現代世界は夜の世界であり、死の世界だ。
所得・消費・欲望、
そして金権力の世界は、
魂のない世界だ。
*。
魂のない世界は、
魂のないことから起きる問題を、
個人や家族の責任に還元し、
国家や社会の責任を不問とし、
国家の犯罪を隠蔽し、
個人と家族に責任を転嫁する。
*。
所得・消費・欲望のシステムは、
国家を絶対化し、
問題を個人に排泄する。
国家は犯罪と狂気からなり、
国家の問題を個人の問題に交換還元できる町であり、
国家の犯罪を個人の犯罪に信用貸しで両替できる町であり、
完全に不完全な法システムを国家公理系として、
国家の問題を個人の問題に排泄する下水装置である。
ここに国家の完全犯罪が成立する。
*。
これが魂のな国家の問題処理原理だ。
魂のない国家は、
単なるギャングであり、
権力を生きさせ、
弱者を死に排泄する。
殺すか殺されるか、
結局権力が勝つ。
これが魂のない世界だ。
*。
このような夜の国家、
死の世界は秀吉が作った。
日本は彼を英雄とし熱狂する。
*。
国民の国家への服従は、
国民自らの熱狂によって作られる。
国民の熱狂、
それは自ら破壊することだが、
これは敵を破壊することで起きる。
*。
即ち、
人を殺して、
死刑になって、
殺させる。
*。
自分の中に敵を作り、
この敵を殺す。
これが国民の熱狂だ。
*。
即ち、
自分を殺して、
自分を死刑にして、
自分を殺す。
即ち、統合失調を発症した。
*。
即ち、敵は自分の妄想であった。
妄想との戦い、
人を殺して、
死刑になって、
自分を殺してもらう。
自分と他人が交換されたしまった。
自他同一状態、
八紘一宇は妄想だった。
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