There is an even number in things.
The even number coexists.
The justice and the law-abiding country that pursued it thus were
established, and the law-abiding country ..even number.. reversed to
the criminal state that used the law.
*。
Modern people do not know the even number phenomenon.
The good world thinks that it can do if it glosses it over ..good...
Though badness actually has occurred
It pursues the justice and it cannot be recognized that it is a
result.
*。
The power of the state is made vested rights it.
The person who is alive in this money doesn't part with the nation.
The national dependence syndrome was approved.
*。
The result rights and interests dependence syndrome and this are
defended by the law, and the person who resists this is made a
criminal.
*。
Thus, a national killing became youth's problem.
The youth began to challenge a national killing a lot.
It is an urgent problem for the youth.
*。
I think only the heinous crime it is possible to come.
The mistake of this recognition has become the object of destruction, too.
*。
The problem that people should think about is whether it is good in
the nation and the world like today.
*。
The person who bears the future is the youth.
There is no reason to which they excessively do the crime.
What is the heinous crime motive? they
*。
Social reformation
This became a national killing.
*。
The homicide doesn't permit.
The homicide cannot be prevented by this.
The homicide might be rather called.
*。
It was necessary, and such a young person also showed up only to the war.
That is, it is a national killing.
*。
The civil war starts with the nation between the youths.
It is already warfare.
*。
The atrocious criminal
Isn't neither it a spear isn't it nor the special attack corps?
Isn't it youth's hero?
*。
A gentle person makes remarks not to think so.
This world is that the person whether good then the state as it is.
*。
The youth thinks that it is not worth living of this world.
The world worth living is made.
In it, the current state can do nothing but be made to make a fresh
start.
It is youth's problem.
*。
Ghostly ceremony of national liquidation.
Is the sacrifice dedicated and?
*。
A national generation only has to make it to the nation worth the youth's
voluntarily living in the nation.
*。
The mother country as Mi is hung on ..rub.. Umi of the match ..misty
it.. is and Shuji Terayama.
*。
The youth might be throwing away its body trying to establish the
country worth throwing away the body.
In the obstruction of it,
The violent crime might be done.
*。
Let's recall Meiji Restoration.
It is an escape clan.
It will hit a truancy permanent part-timer today.
And, the system of the overthrow feudal-clan-oriented faction.
It was done by the homicide.
物事には対偶がある。
対偶は共存する。
かくして正義と追求する法治国家を作り、
法治国家は法を使った犯罪国家に対偶反転した。
*。
対偶現象を現代人は知らない。
いいことすれば、いい世界が出来ると思っている。
現に悪いことが起きているが、
それが正義を追求して結果であることが認識できない。
*。
それに国家権力が、既得権化し、
この金で生きている人は、国家を手放さない。
国家依存症が成立した。
*。
結果権益依存症、
これを法で守り、
これに抵抗する人を犯罪者とする。
*。
かくして国家殺しが、
青少年の問題となった。
多くに青少年が、国家殺しに挑み始めた。
青少年にとって緊急の課題だ。
*。
これ凶悪犯罪としか見ない。
この認識の誤りも、破壊の対象となってきた。
*。
人々が考えなくていはいけない問題は、
今のままの国家や世界でいいのかどうかだ。
*。
未来を担う人は青少年だ。
彼らがむやみに犯罪をする訳がない。
彼らが凶悪犯罪する動機は何か。
*。
社会改革、
これが国家殺しになった。
*。
殺人は許さない。
これで殺人は防げない。
かえって殺人を呼ぶのではないか。
*。
戦争こそ必要だ、そういう青年も現れた。
即ち、国家殺しだ。
*。
国家と青少年の間に、内戦が始まっている。
もう既に戦争状態だ。
*。
凶悪犯罪者は、
一番槍や特攻隊ではないか。
青少年の英雄ではないか。
*。
優しい人は、そう考えるなと発言する。
ではその人はこの世はこのままでいいというのだろうか。
*。
青少年は、この世は生きるに値しないと考えている。
生きるに値する世界を作る。
それには、現状をご破算にするしかない。
それは青少年の課題だ。
*。
国家清算の、凄惨な儀式。
生贄を捧げてりるのだろうか。
*。
国家世代が、自ら国家を、青少年が生きるに値する国家にすればいいことだ。
*。
マッチ擦る つかのま 海に霧深し
身捨つるほどの 祖国はありや
寺山修二
*。
青少年は身を捨てるに値する国を作ろうとして、
身を捨てているのではないか。
それを阻止することで、
凶悪事件をやらせているのではないか。
*。
明治維新を思い出そう。
それは脱藩、
今の登校拒否フリーターに当たるだろう。
そして打倒藩閥体制、
それは殺人によって行われた。
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