2008年4月8日火曜日

new mind theory

The contraposition=even number of the genius character is incapable.
As for the even number of the maximization of the genius character, incapacity
is minimized.

This is a view in a free word.
It can be said a static view.

Actually,
There is a strategy in the maximization of the genius character.

It is good school Cai Co. like the deflecting elite school.

It is this a dynamic, dynamic view.

*。
Static is a view that the view and dynamic without minds have the
mind if it says by the theory of the mind.

*。
Even the appreciation of Basho's haiku
There is dynamically a difference of the universe with static.

*。

Well, the strategy that maximizes geniuses' profits exists.
It is good school Cai Co., and a change to the elite.

The even number
It maximizes the damage of the society who is non-elite.

*。
Thus, the elite education :.
It was a method of destroying the society.

Grorbarize?Tion
It was a phenomenon approved to the world that had been destroyed
about this.

*。

It was not used for the talent though the elite education and the
talent of Britain and France were used.

People do not allow it to keep to the favor of the nation.

The Olympic torch marathon was obstructed.
Even the whale problem was so.
That is, the nation is not made to be arrogant even if arrested.

*。
The country that did not do this kind of challenge had the elite
plundered the nation.

The elitism of the United States and Japan was the one that the
plunder destruction was done by them as for the nation.

*。
That is, it was an oscillation without the negative feedback system.

In the theorem of Nash,
The structure with a detailed world is seen.


天才性の対偶は無能性。
天才性の最大化の対偶は、無能性の最小化。

これはただの言葉での見方。
静的見方といえる。

現実には、
天才性の最大化には戦略がいる。

それたエリート学校とか、いい学校いい会社だ。

これがダイナミックな動的見方だ。

*。
心の理論でいえば、
静的は心がない見方、
動的は心のある見方。

*。
芭蕉の俳句の鑑賞でも、
静的と動的で天地の差がある。

           *。

さて、天才たちの利益を最大にする戦略が存在する。
それがいい学校いい会社、エリート化である。

その対偶は、
それは非エリートである社会の損害を最大にする。

*。
かくエリート教育は、
社会を破壊する方法だった。

グローバリゼ-ションは、
このようの破壊された世界に成立する現象だった。

           *。

イギリスやフランスのエリート教育、
才能は使ったが、才能に使われなかった。

人々は国家の好きにさせない。

オリンピックの聖火マラソンも、妨害した。
鯨問題でもそうだった。
即ち、逮捕されても、国家をのさばらせない。

*。
この種の異議申し立てをしない国は、
エリートに国家を略奪された。

アメリカや日本のエリート主義は、
国家を彼らに略奪破壊されるものであった。

*。
即ち、負帰還が無い、発振システムだった。

ナッシュの定理で、
世界の細かい構造が見える。

0 件のコメント: