This world consists of ..good and evil.. even number vs..
It aimed for initial religious morality to kill evil.
As a result, it became the world of evil.
Construction of the world of good
The reason for the dipole is that it is the world of evil.
It went to kill evil, and Ac was made.
This is seen by Dainichi this empire, bright red guard movement, and Pol Pot.
*。
Good and evil was the one optimizing it.
It returns negatively due to evil good.
Then, safe safe stability appears there.
Safe stability was safe for what the person requested.
*。
Evil was made the catalyst and an enzyme, and such a translation in
it.
The Buddhism and the Confucianism
It is likely to have become a catalyst that ..evil.. deteriorates.
If you oscillated evil
The Buddhism and the Confucianism multiplied the positive feedback by
evil.
*。
The Christianity fights against evil.
It might have been cooled.
Evil is not lost with yearn very.
It is because it is necessary for the world approval.
The world of evil is made if it starts losing it.
It is because evil oscillates.
This has been finally understood.
*。
However, what evil is necessary?
Is it good if it adjusts it very?
A super-present age stands in this conception.
The good and evil optimization world
This is postmodern.
*。
That is, it is optimization of the dipole mode, and the world of the
dipole mode theory.
この世は、善悪といった対偶対からなる。
初期宗教道徳は、悪を殺すことを志した。
その結果、悪の世界となった。
善の世界の建設、
そのダイポールは悪の世界だからだ。
悪を殺しに行って、巨悪を作った。
これが大日本帝国や紅衛兵運動やポルポトに見られる。
*。
善悪は最適化するものだった。
善を悪で負帰還する、
するとそこに安心安定安全が現れる。
人が求めるものは、安心安定安全であった。
*。
それには悪を触媒や酵素とする、
こういう訳だった。
仏教や儒教は、
悪を巨悪化する触媒となったのではないか。
悪を発振させたとすると、
仏教や儒教は、悪に正帰還を掛けた。
*。
キリスト教は悪と戦い、
それを冷却したのではないか。
どうしたって、悪はなくならない。
それが世界成立に必要だからだ。
無くそうとすれば悪の世界を作る。
悪が発振するからだ。
やっとこういうことが分かった。
*。
だがどういう悪が必要か。
どう調整したらいいのか。
超現代はこの発想に立つ。
善悪最適化世界、
これがポストモダンだ。
*。
即ち、ダイポール・モードの最適化、
ダイポール・モード理論の世界だ。
0 件のコメント:
コメントを投稿