It is because it is a delusion the answer is easy.
A Japanese environment to overlook it everyone doesn't feel danger in
the constitution of the daydream pleasure with such feelings.
Japanese vagueness
The generosity doesn't correspond to time severely to this.
However, why do you correspond severely to the capital punishment?
The Japanese has extreme murderous intent when thinking these and in
total.
*。
This murderous intent is controlled in making to reason.
Does others' killing themselves enter for me to kill others?
An individual homicide doesn't permit though the homicide of the nation is
permitted.
*。
It cannot be proof of the permitted homicide, the homicide not
permitted, and this that can be decided.
That is, the permitted homicide is a delusion.
*。
If the person who killed can be killed, the person who killed it can
be killed.
That is, the freedom of the homicide is here.
*。
There is freedom of the homicide in a Japanese root.
This is managed by national convenience.
The nation is homicide power of the homicide.
*。
In this escape, Japan is doubted, and Japan is found there getting to
know thine.
*。
The homicide of the nation
The nation that makes the nation an enemy in the nation is
established.
It is necessary to always kill the person of the enemy country the maintenance
of the ally nation.
*。
This legalizes murderous intent.
The law is lost here.
The law-abiding country said or was food of national rule.
*。
There is a strategy of complete maintenance of national order.
It is freedom of the homicide of the nation.
The even number
The people are free ..exterminating...
This is a theorem of Nash.
*。
A Japanese principle was national Fundamentalism.
National Fundamentalism is people's holocaust rights.
A Japanese principle is the automorphism map and tautology.
*。
Capital punishment and Japanese principle
That is, national Fundamentalism was a self-denial self-destruction
method.
The nation and the nation approved to the self-denial were ,in a word,
the delusions.
*。
The delusion is a self-denial, and the self-destruction method.
When the delusion is approved, I who is the self-negative as the
enemy am defeating it to the ally myself.
There are neither a self nor Japan there.
答えは簡単だ、それは妄想だからだ。
それを大目に見る日本環境、
誰でもそういう気持ちがある、
白昼夢快楽体質には、危険を感じない。
日本人の曖昧性、
時に寛容性はこれに厳しく対応しない。
だが死刑に厳しく対応するのは何故か。
これらとトータルで考えると、
日本人に過激な殺意があることだ。
*。
この殺意の制御は、理性化にある。
自分が他人を殺すことに、
他人が自分を殺すことは入るか。
国家の殺人は許されるが、個人の殺人は許さない。
*。
許される殺人と許されない殺人、
これは決定不能証明不能。
即ち許される殺人は妄想だ。
*。
殺した人を殺せるなら、
それを殺した人を殺せる。
即ち、ここに殺人の自由がある。
*。
日本人の根源に殺人の自由がある。
これを国家都合で管理する。
国家は殺人の殺人力である。
*。
この脱出には、
汝自身を知る、
日本を疑いぬき、そこに日本を見出すことだ。
*。
国家の殺人は、
国家の中に国家を敵とする国家を作ることだ。
味方国家の維持に、敵国家を絶えず殺さねばならない。
*。
これは殺意を合法化する。
ここに法自体失われる。
法治国家は国家支配の言いかえだった。
*。
国家秩序の完全維持の戦略がある。
それは国家の殺人の自由だ。
その対偶は、
国民を皆殺しにする自由である。
これがナッシュの定理だ。
*。
日本主義は国家原理主義だった。
国家原理主義は、
国民の皆殺し権だ。
日本主義はその自己同型写像やトートロジーだ。
*。
死刑や日本主義、
即ち国家原理主義は、自己否定自己破壊の方法だった。
つまり自己否定に成立する国家、
国家自体妄想だった。
*。
妄想は自己否定であり、自己破壊の方法だ。
妄想が成立す時、
自己否定する、
敵としての自分が、味方自分に勝っている。
そこに自己や日本はあってない。
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