Compliment filled with goodwill
This is discrimination of the self-exclusion of the self and non-self
non-
There is no recognition who is same man as here.
Man different from me is only praised.
Oneself and others not are neither made to the same nor same men.
*。
In the compliment, there are an imitation self and a temporary self,
and this acts hypocritical and cheat.
*。
Let's calculate by the Nash function.
The praised strategy is a strategy looked down on.
*。
The differentiation, that is, non-self is destroyed, and it is
pretended to make making apart and human rights, and destroys human
rights the destruction of oneself and others.
Do you look down on by praising it?
Only the room differentiates from the other party ..I...
That is, no same man it does.
*。
The revenge mind to the other party buds here.
The compliment is a dipole mode of envy and envy at the same time as
the same making it to oneself and others.
The compliment is a love and hate Namizon phenomenon.
*。
The compliment is unreliable.
It is nothing in what accustomed.
If so, it is good only in the greeting.
*。
Well, only it is pleased that insults the Tora-san phenomenon, the
chaenomeles speciosa, the thrusting phenomenon, and the other party
and is likely to exist.
Twisted compliment
It is not gladder than person's sadness.
This is a Nash function.
That is, my pleasure is others' sadness.
*。
Isn't it love that came off this?
The benevolence might not come off this.
Will this be a translation where the Tora-san movie doesn't become popular in
Western Europe?
*。
Two kinds were in etiquette.
Paradox of etiquette and greeting of human rights that exceeds
pleasure and this held in derision.
好意に満ちたお世辞、
これは自己と非自己の非自己排除の差別だ。
ここに同じ人間である認識はない。
自分と違う人間を褒めるだけで、
自他は同一化されて、同じ人間になっていない。
*。
お世辞には、偽自己と仮自己があり、
これが偽善と欺瞞の演技をしている。
*。
ナッシュ関数で計算しよう。
褒める戦略は、見下す戦略である。
*。
自他を差異化、即ち自己非自己を分離化、
人権を作る振りして、人権を破壊。
褒めることで見下す?
その余裕こそ、自分を相手から差別化する。
即ち、同じ人間でなくする。
*。
ここに相手への復讐心が芽生える。
お世辞は自他同一化すると同時に、
嫉妬と羨望のダイポール・モードだ。
お世辞は、愛憎並存現象である。
*。
お世辞は当てにならない。
慣れたものにはなんでもないことだ。
それなら挨拶だけでいい。
*。
さて寅さん現象、
ボケと突っ込み現象、
相手を侮辱する喜びでしかないのではないか。
捩れたお世辞、
人の悲しみほど嬉しいことはない。
これはナッシュ関数そのものだ。
即ち、自分の喜びは、他人の悲しみである。
*。
これを抜けた愛ではないか。
慈悲はこれを抜けていないのではないか。
これが寅さん映画が、西欧で流行らない訳であろうか。
*。
エチケットに二種あった。
エチケットのパラドックス、
馬鹿にする喜びと、
これを越えた、人権の挨拶。
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