2008年4月7日月曜日

mathematical structure of Japamese feeling

The humanity appearance
It is a side, and this composite construction adjusted to the side
has between the side and the world being made to the humanity side.

It can be said that it will be an even number structure.
The theorem of Nash exists.

*。
Humanity side
The strategy that maximizes good feelings is sure to exist.

It maximizes the unpleasantness on the humanity side.

This is a chaenomeles speciosa and thrusting.

*。

The humanity side bullies a thoughtless side.
What is it that the third party thinks this to be pleasant?

*。
It is not happier than person's unhappiness.

It is not as happy as the person is made to envy it.

This is a relation to the even number.

*。
It laughs, and it cries because of the television novel movie.

Something that it is laughed to laugh and to cry in the theorem of
enhancing Nash and it is made to cry should exist.

The other party is made to cry to laugh.
Other party's unhappiness is necessary to cry.

*。
Unhappy of the other party crying
Isn't it my happiness?

Feelings are twisted.

This twist
Other party and my feelings are in the Ouroboros structure, and
whether it is me or it is an other party is not understood.

Convenient one is taken.

*。

This polite fiction, real intention, my, and others' Ouroboros structures.

Other party's unhappiness cries.
I who makes myself an enemy am made in me.

Then, making me of the enemy cry will make me of the ally pleased.

*。
I break when which the true self is not understood.

Person's unhappiness cries.
And, I am purified.
Do it go mad?

*。

Good feelings and this that is when going mad are good feelings and
it doesn't exist.

The self is lost few.

*。

Isn't it an appearance of disease of an integrated malfunction that
the theorem of enhancing Nash occurs internally?

Then, it can be said that humanity pleasure is the delusion one.

*。
When seeing from humanism
It becomes only pleased with person's unhappiness.

The pleasure with the humanity appearance is the one that the human nature is
destroyed.

*。
Nice to the person
In nice to I and the companion, it is cruel outside the companion.

This is an even number.
It is a theorem of enhancing Nash.

*。

Theorem of enhancing Nash concerning humanity.
To maximize the pleasure with the humanity side is to maximize
sadness on the humanity side.

It might be bullying and be a suicide to cancel this twist.

*。
Bullying
It is a method of maximizing the pleasure with the humanity side by
maximizing sadness on the humanity side.

*。
The humanity appearance is a structural bullying.

Good feelings and the daydream pleasure
It is me, it is others, and a structural bullying to the society.

*。
It happily bullies it.
Only this twist is humanity appearance play.

Suffering on the bullied side is maximized.
It is Asperger logic not seen.


人情世間体は、
人情する側とされる側、
世間する側とされる側、
この複合構造である。

対偶構造であるとも言える。
ナッシュの定理が存在する。

*。
人情する側の、
いい気持ちを最大にする戦略が、
必ず存在する。

それは人情される側の不快を最大にする。

これがボケと突っ込みだ。

            *。

人情側が非人情側をいじめる、
第三者がこれを愉快に思うのはどういうことか。

*。
人の不幸ほど楽しいことはない。

人に嫉妬させるほど楽しいことはない。

これは対偶関係だ。

*。
テレビ小説映画に、笑う、泣く。

拡張ナッシュの定理では、
笑い泣くためには、
笑われ泣かされるものが存在しなければならない。

笑うためには相手を泣かせ、
泣くためには、相手の不幸が必要だ。

*。
相手の不幸を泣くことは、
それが自分の幸福だからではないのか。

気持ちが捩れる。

この捩れ、
相手と自分の感情がウロボロス構造にあり、
自分だか相手だか分からない。

都合のいい方を取る。

            *。

この建前と本音、自分と他人のウロボロス構造。

相手の不幸を泣く、
自分の中に、自分を敵とする自分を作る。

すると敵の自分を泣かせることは、
味方の自分を喜ばせることになる。

*。
どっちが本当の自分か分からなくなった時、
自分は壊れる。

人の不幸を泣く、
それで自分が浄化される。
これは発狂してことではないか。

           *。

発狂した時にあるいい気持ち、
これはいい気持ちであって無い。

少なくも自己は失われている。

            *。

拡張ナッシュの定理が自己内部で起きることは、
統合失調の発症ではないか。

すると、人情的喜びは妄想性のものといえる。

*。
ヒューマニズムから見ると、
人の不幸を喜んでいることにしかならない。

人情世間体の喜びは、人間性を破壊するものだ。

*。
人に優しくすることは、
自分や仲間に優しくすることで、
仲間外に残酷することだ。

これは対偶でもあり、
拡張ナッシュの定理でもある。

              *。

人情に関する拡張ナッシュの定理。
人情する側の喜びを最大にすることは、
人情される側の悲しみを最大にすることである。

このねじれを解消するのがいじめや自殺かも知れない。

*。
いじめは、
人情される側の悲しみを最大にすることで、
人情する側の喜びを最大にする方法である。

*。
人情世間体は、構造いじめである。

いい気持ち、白昼夢快楽は、
自分と他人と社会への構造いじめである。

*。
楽しくいじめる、
この捩れこそ人情世間体遊戯である。

いじめられる側の苦しみを最大にする。
それは見えないAsperger論理学。

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