Europe enters.
The Buddhism Confucianism constitution not seen became clear.
1.
People not splendid who had to become leaders in the society killed
the withdrawal and the evil passion in the high performance autism
buddhist temple, and it devoted his/her time to realizing that rid
the wagon.
As a result, the society came in the place where the villain ruled.
2.
It faced the problem of the society in neither splendid people nor a
lot of people.
As a result, people were left social issues loose, did not acquire
the custom of thinking, got good feelings from Grand Poobah, and the
reality was left to the villain.
As a result, the reality became villain's world.
*。
Realizing training that kills evil passion
As for this, neither the structure nor the law of the reality were
understood.
Therefore, there was no what knew the paradox and the even number.
*。
Realizing and training
The reality was left to an arrogant villain.
Realizing
The sales of ..reality.. manufacturing consumption in which a
manufacturing anti-place of arrogance was consumed was done.
*。
Only doing only doing by money, and profitable are done, and only the happiness
that can be bought by money is requested.
Money that is Cane. money it
The Buddhism Confucianism made this constitution.
*。
This is a self-denial, and self-destruction.
The fact cannot be recognized.
*。
Was realizing a delusion that rid the wagon?
Was the buddhist temple a daydream delusion community?
The place and people have healing and the relief.
*。
The person to be particular became villain's duck.
Then, healing and the relief were satan's cakes.
It bit healing and at ease, and the pleasure with the human nature
was thrown away.
It is likely to have entered such a state.
ヨーロッパが入って、
見えざる仏教儒教体質が明らかとなった。
1.
社会の指導者となるべき立派ない人たちが、
高機能自閉症寺院に引きこもり、
煩悩を殺して、いい気持ちになる悟りに明け暮れた。
その結果、社会は悪党が支配するところとなった。
2.
立派な人たちと、多くの人が、
共に社会の問題に向かわなかった。
その結果、社会問題は野放しにされ、
人々は考える習慣を身に付けず、
偉い人からいい気持ちを貰い、
現実は悪党に任せた。
この結果、現実は悪党の世界となった。
*。
煩悩を殺す悟り修行、
これは現実の構造と法則を理解しなかった。
そのためパラドックスや対偶を知ることは無かった。
*。
悟り修行することは、
現実を傲慢な悪党に任せることだった。
悟りは、
傲慢の製造反場消費する現実を、
製造販売消費した。
*。
金でできることだけし、金になることだけし、金で買える幸福だけを求める。
金だ金だ金だ、
この体質は仏教儒教が作ったことになる。
*。
これは自己否定であり、
自己破壊である。
その事実の認識も出来ない。
*。
悟りとは、いい気持ちになる妄想だったのだろうか。
寺院は、白昼夢妄想共同体であったのだろうか。
その場所や人々には、
癒しと安らぎがある。
*。
だとそういう人は悪党のかもになった。
すると癒しや安らぎは、
悪魔のお菓子だった。
癒しや安らぎに噛み付いて、
人間性の喜びを捨てた。
そういう状態になってしまったのではないか。
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