2009年4月18日土曜日

impressing suppresse

The government does the conviction lynching standing from the traitor in god's standpoint.
That is, die for → country that defends a faultless → country in the country.

Standing in god's standpoint mistakes this to the country at the standing position of the government and is none.

Convicting the traitor defends the country.

Lynching and doing the traitor kill for the country.

*。
The guard said to the convict in a Yamagata prison.
You are a thud as for → head of → that has a bad face not to be worth of alive.
It is once [dasouda] . to the encouragement.

Pay for → as → you who doesn't have the purse steal.

*。
This is three stage theory by government Japan.

The Japanese is killed three times.
It is killed by the phenomenon, it is killed by substance, and it is killed by essence.

Be under nation's thumb.
The unrelenting one is a traitor.

This is a Japanese double bind.
It is saying the nation and it is killed yet even if it is killed, and it acts.

The mass communication, the speech field, and academic circles enter the government, and the people occasionally enter.

It is killed by the government.
It is killed by the mass communication, the speech field, and academic circles, and it is killed by the people.

*。
Chinese said to the Japanese sentence study so.

The Japanese sentence study is [dorodoro]ed and is not refreshing.

→The Japanese sentence study does the sticky paste, and is very painful.

→It is not possible to endure indeed by ..dauby.. doing the Japanese sentence study.

This corresponds to three stage theory by Japan.

*。
It is faultless, and it [dorodoro]s very much and refreshingly in the country.

Defending the country the sticky paste is very done, and it is painful.

It is possible to die for the country, and it is not possible to endure by doing dauby how.

*。
Thus,
The method of to the easiness is under country's thumb.

Even if it is innocently captured by the police, it is a long ages.

Even if the public assistance is applied, it is a long ages.

*。
The office, the school, the home, and friendship are long agess.

Government Japan is a society of the bullying killing.
The method of not killing is under nation's thumb.

That is, I am killed for myself.

This is called an innocent selfless.

Who established such Japan?
Isn't it a Buddhism Confucianism?

*。
And, it runs into it in the impression of realizing.

That is..this world..villain..throw..do.

Thank you for killing that is.

That is, no one has a grudge, it doesn't hate, and it is not angry.

It is training of the mind not to scold this me, and this is ultimate impression.

*。
Isn't it training the short-circuit of the homicide and happiness?

This is Moebius structure of Japanese feelings and the word.

Will this be a Japanese way of life in the Ouroboros structure of the homicide and happiness to strangle?

お上は非国民を、神の立場に立って、断罪リンチする。
即ち、国に誤りなし→国を守る→国のために死ね。

神の立場に立つことがお上の立ち位置で、
これが国に誤りなしである。

非国民を断罪することが国を守ることであり、

非国民をリンチすることが、国のために殺すことである。

*。
山形刑務所で看守が受刑者に言った。
お前は悪い顔をしている→生きている価値がない→頭をゴツン。
励ましにためにいったんだそうだ。

財布がない→お前が盗んだ→金を出せ。

*。
これがお上日本の三段階理論である。

日本人は三度殺される。
現象で殺され、実体で殺され、本質で殺される。

国家の言いなりになれ。
言いなりにならないものは非国民だ。

これが日本人のダブルバインドだ。
国家の言いなりでも殺され、
逆らっても殺される。

お上の中にマスコミ・言論界・学界も入るし、国民も入る場合がある。

お上に殺され、
マスコミ・言論界・学界に殺され、
国民に殺される。

    *。
中国人は日本文学にこういった。

日本文学はドロドロしていてすっきりしていない。

→日本文学はネバネバしていて、大変苦しい。

→日本文学は、ベタベタしていて実に耐えられない。

これは日本の三段階理論に対応する。

*。
国に誤りなし、何とドロドロしていてすっきりしないことだ。

国を守る、何とネバネバしていて、苦しいことだ。

国のために死ね、なんとベタベタしていて、耐えられないことだ。

*。
かくして、
一番楽になる方法は、国の言いなりになることだ。

警察に無実で捕まえられてもこうだ。

生活保護を申請してもこうだ。

*。
職場でも、学校でも、家庭でも、友達関係でもこうだ。

お上日本はいじめ殺しの社会であり、
殺されない方法は、国家の言いなりになることだ。

即ち、自分で自分を殺す。

これを無私無心という。

こんな日本を誰が作ったか。
仏教儒教ではないか。

*。
そして悟りの感動に逃げ込む。

即ち、現世を悪党に丸投げする。

即ち、殺してくれて有難う。

即ち、誰も恨まず、憎まず、怒らない。

この自分を怒らないことが心の修行であり、
これが究極の感動だ。

*。
殺人と幸福をショートさせることが、修行ではないか。

これが日本人の感情と言葉のMoebius構造だ。

殺人と幸福のウロボロス構造に絞め殺させる、
これが日本人の生き方であろうか。

0 件のコメント: