In the world of the word, there is contradiction and is no contradiction.
However, the no contradiction is not proven in the word.
Contradiction is proven in the reality, and not proven to the word on the inside.
This is a Godel's incompleteness theorem.
*。
The word is signife[shinife].
The meaning is signifiant, and contradiction appears there.
Murasaki Shikibu says.
Only in the lie, there is truth.
That is, there is truth as no contradiction in the lie.
No contradiction is not in the word but actually exists.
*。
Murasaki Shikibu was standing in the indeterminacy principle of the truth with the word.
*。
Japan is the world where the word and the reality are not distinguished.
It is likely to become [sorega] [itamashii].
"I do not say the lie" might be distorted [itamashii].
Neither the word nor the reality are distinguished in Japan.
*。
If it doesn't see the moon the moon.
The Japanese has the intellectual disability.
It is common sense of Japan.
It is a phenomenon the Japanese's being able to say it is alive frenzy.
*。
The crime because of frenzy is not assumed that the law of Japan is a crime.
It is not possible to do.
It is a governmental good theory.
*。
There is the moon if the moon is seen and the kinematic pair who not is sees the moon with can the looking cry.
This is schizophrenia.
It is a phenomenon without the mind that arises at three years old of the United States or the ages of four.
*。
Consideration is not actually suited, and it exists in the delusional state.
The reality is not seen.
The Pacific War was not a fight of the reality but a fight of the delusion.
Yasukuni might be a phenomenon of not seeing the reality.
The reality doesn't exist in Japan.
It is Japanese lack of common sense.
*。
The Japanese is not actually related, and only touching it.
It is said that this is a reality unlife and it is thoughtless.
That is, the Japanese is schizophrenia.
A part of the reality is touched.
*。
Real unlife schizophrenia is Japanese.
*。
Making of the investigation of the police, visible information disclosure, and the business sort are the indispensabilities to actually make the Japanese born.
Anything is hidden.
This was government rule.
*。
It is birth of Japan to the reality to actually see what.
Connecting the Japanese by the umbilical cord means information is a closed-door.
Then, it comes to be able to fight against Western Europe.
The Pacific War was a war of not making it to visible, that is, the delusion.
*。
That is, there is the moon even if it doesn't see.
should not. of the world do not become it so
*。
It was possible to chase in the world, to apply, to outstrip, and this to be information disclosure.
That is, cut the umbilical cord.
It is possible to escape from the delusion by this.
*。
The government rule was a delusion.
Therefore, what was concealed.
If the secret is stopped, it becomes the world existence.
It is a symbol of the secret like the second GNP place etc.
言葉の世界は、矛盾もあれば無矛盾もある。
だが言葉の中では、その無矛盾性は証明されない。
矛盾は現実の中で証明され、言葉に中では証明されない。
これがゲーデルの不完全性定理だ。
*。
言葉はシニフェであり、
その意味はシニフィアンであり、そこには矛盾が現れる。
紫式部は言う。
嘘の中にこそ、真実がある。
即ち、嘘の中に、無矛盾としての真実がある。
無矛盾は、言葉の中になく、現実にある。
*。
紫式部は言葉と真実の不確定性原理に立っていた。
*。
日本は言葉と現実の区別のない世界だ。
それが言霊になることもあり、
「私は嘘は申しません」とは、歪んだ言霊であろう。
日本では言葉と現実が区別されていない。
*。
それが月を見なければ月はないということだ。
日本人には知的障害がある。
それが日本の常識は、世界の非常識ということだろう。
それが日本人は狂気を生きているといえる現象だ。
*。
狂気による犯罪は、日本の法律は犯罪としない。
出来ないのだ。
それがお上性善説だ。
*。
月を見なけれ付きはない、
対偶は、
月を見れば月はある。
これは統合失調症でもある。
アメリカでいう三歳か四歳で生まれる心がない現象だ。
*。
意識が現実に適合せず、妄想状態にある。
現実が見えていない。
太平洋戦争は、現実の戦いでなく、妄想の戦いであった。
靖国も、現実が見えない現象だろう。
日本には現実が存在しない。
それが日本人の非常識ということだろう。
*。
日本人は現実に関わらず、それに触っているだけだ。
これが現実未生性でありそれが非常識といわれることだ。
即ち、日本人は統合失調症だ。
現実の一部に触っている状態だ。
*。
現実未生性統合失調症が日本人だ。
*。
日本人を現実に誕生させるには、
警察の取調べの可視化や、
情報公開や事業仕分けが必須のことだ。
何でも隠れてやる、
これがお上支配であった。
*。
何事も現実に見えることが、日本の現実への出産だ。
日本人が臍の緒で繋がっていることは、
情報が非公開であることを意味するのだ。
すると西欧とも戦えるようになる。
太平洋戦争は、可視化しない、即ち、妄想の戦争であった。
*。
即ち、月は見なくてもある。
こうならないと世界についていけない。
*。
世界に追いつけ追い越せ、
これは情報公開のことであった。
即ち、臍の緒を切れ。
これで妄想から脱出できる。
*。
お上支配は妄想であった。
だから何事も隠していた。
隠し事を止めると、世界存在となる。
GNP第二位など、隠し事の象徴だ。
0 件のコメント:
コメントを投稿