The kinematic pair is that certain sentences and negative sentences of the sentences are equivalent.
A negative sentence of freedom and the justice is plunder and the slaughters.
Freedom and the justice become it because both sentences are equivalent isomorphs in case of plunder and the slaughter.
Fear of the religion and morality
If it is executed, it becomes destruction and the homicide of the foreign body exclusion.
If it is so, it is love that began to be thought because it is not.
It to I and to make others the same.
Loveless religious morality is homicide [suru] in easiness as for the foreign body.
This is fear of patriotism.
Patriotism completely makes others the same with me.
*。
How are love, the mind, and patriotism different?
Love makes the person the same in the human nature.
Is it good when saying relative equivalence?
Patriotism is made the person a thing, made to the sign, and made the same.
The human nature has come off.
Is it good when saying an absolute identification?
Patriotism destroys this world though love enriches this world.
*。
Saying that the Japanese is a mind or an intellect or a sensibility makes the person a thing, and means the performance of the man robot that makes it to the sign.
When the successful person at the Japanese people becomes the weak
The attraction was love and a mind as the sign as the thing there.
Then, it is not possible to live.
It gave the impact to person's feelings as for the painful unprepareness [shisawo] when wailing.
It is not impression though this is seen impression.
It was a discovery of solitude and helplessness.
It was impressed by it.
It is true colors of weak' sadness.
It is a human nature that it doesn't give birth to such impression.
*。
It suffers in everyone.
It is pleasure and the divided each other world in that.
This is the world of love and the mind.
It came off, and it is impressed by solitude, helplessness, and the discovery.
This comes off about impression or is a husk of ..doing.. omission, and is a mirage, a delusion, and an imagination.
Solitude is changed into pleasure here.
Helplessness was admired and it made it to the appreciation of the beautiful [suru] object.
This is kinematic pair phenomenon.
*。
Impression and the healing industry
The difference between the holy war and self-defense of being is put out, and those complexes are changed into a social function, and already destruction and the slaughter are defined without remembering as freedom and the justice or it is already defined as impression and healing, thinks the expression of the human nature of destruction and the slaughter, it consumes happily, and impression and healing have been made there with the conflict making destruction and the slaughter.
A modern impressed novel is this kind of phenomenon.
*。
That is, the holy war was destruction, a slaughter, self-defense of being was a world rule of Japan, and liberating from powers in Asia was the Japan rule.
It thought this to be a mission of trowing and Japan without human, and destruction and the slaughter were accomplished with happiness and impression.
*。
Impressed novel on Japan that makes a modern young person impressed is a Dainichi this empire phenomenon.
The young person in the foreign country was this time taken.
The phenomenon seen the destruction of solitude and despair is destruction and a slaughter of man and the world.
Neither love nor the mind are here.
However, it overflows in impression and healing.
It might be a fantasy.
Isn't this a mirage of weak' sorrows?
That is, there are neither a mind nor love there.
*。
It heals it with impression without love and the mind either.
It is impression and not impression.
However, genuine impression is made in this paradox.
That is, to kinematic pair resonance of solitude and impression
There were a plus mode and a minus mode.
It is the world where this is seen only structural reason.
**。
My sniper shot through the target also today.
Not god's having the glory.
対偶とは、ある文章とその文章の否定文が、等価であることを言う。
自由と正義の否定文は、略奪と殺戮である。
両方の文章は、等価同型だから、
自由と正義は略奪と殺戮であるとなる。
宗教や道徳の恐ろしさは、
それを実行すると異物排除の破壊と殺人となることだ。
そうならないために考え出された愛である。
自分と他人を同一化することだ。
愛のない宗教道徳は、異物を簡単に殺人する。
これが愛国心の恐ろしさだ。
愛国心は自分と他人を全く同一化している!
*。
愛と心と愛国心はどう違うのだろうか。
愛は人間性において人を同一化する。
相対的同等性といったらいいだろうか。
愛国心は人をモノ化し、記号化し、同一化する。
人間性は抜けている。
絶対的同一化といったらいいだろうか。
愛は現世を豊かにするが、
愛国心は現世を破壊する。
*。
日本人が心とか知性とか感性といっていることは、
人をモノ化し、記号化した人間ロボットの性能をいっている。
日本世間の成功者が弱者になった時、
そこに見ものは、モノとしての記号としての愛や心であった。
それでは生きられない!
その切なさ虚しさを慟哭したら、
それが人の気持ちに衝撃を与えた。
これは感動に見えるが感動ではない。
孤独と無力感の発見だった。
それに感動した!
それは弱者の悲しみの正体だ。
このような感動を生まないことが、人間性だ!
*。
それは皆で苦しみ、
その中に喜びと分かち合う世界だ。
これが愛と心の世界だ。
それが抜けた、孤独と無力感、
その発見に感動する。
これは感動の抜けかすや抜け殻であり、蜃気楼や妄想や空想だ。
ここに孤独を喜びに変え、
無力感を愛でて審美する対象としたのだ。
これは対偶現象である!
*。
感動と癒し産業は、
破壊や殺戮を聖戦や自存自衛の差異を消し去って、
それらの複合体を社会機能に変え、
最早葛藤と覚えることなく、
破壊と殺戮を自由と正義と定義し、
或いは感動と癒しと定義し、
破壊と殺戮を人間性の表現と思って、
楽しく消費し、
そこに感動と癒しを作る。
現代の感動小説はこの類の現象だ!
*。
即ち、聖戦は破壊と殺戮であり、
自存自衛は、日本の世界支配であり、
アジアの列強からの解放は、日本支配であった。
これを人間的ないこと思い、
日本の使命と思い、
破壊と殺戮を幸福と感動を持って遂行した!
*。
現代の若者を感動させる日本の感動小説も、
大日本帝国現象だ。
今度は外国の若者を取り込んだ。
孤独と絶望の破壊に見える現象は、
人間と世界の破壊と殺戮である!
ここには愛も心もない。
だが感動と癒しに溢れる!
それがファンタジーであろう。
これは弱者の哀しみの蜃気楼ではないか。
即ち、そこには心も愛もない!
*。
愛も心もない感動と癒し!
それは感動であって感動でない。
だがこのパラドックスに本物の感動も作られる。
即ち、孤独と感動の対偶共振に、
プラスモードとマイナスモードがあった。
これが構造理性だけに見える世界だ。
**。
今日もまた我がスナイパーは的を撃ち抜いた。
神に栄光のあらんことを。
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