2009年3月17日火曜日

pleasure is unpleasant: unpleasantness is pleasant

Impressed story did a large amount of ..dirty country.. manufacturing sales consumption.

Impression and happiness
The person is made good feelings.
The feelings excluded developed me in the foreign body.

The country came into existence with the person who was not [sokoni] [**] either.

*。
This is Jane [o]. It is impression and the kinematic pair is a murder-robbery in happiness though it is Stein logic.

It is settled with kinematic pair sentence by one.

Enduring unpleasantly establishes the country with a good person.

It is killing bullying unpleasantly in the conceit, and the unpleasantness that was not able to be endured was made there.

This is a legend of a naked king.

*。
As for the unpleasantness, the pleasantness and the pleasantness are unpleasant.

It is bad and it is yep, and saying is bad.
Shakespeare wrote kinematic pair sentence.
It knew kinematic pair structure of the world.

The spin and the moment can be done here by overlapping two sentences.

So as not to break, it knows the kinematic pair to kinematic pair resonance.

It is a structure of a shakespearian work.

*。
When usual is good, Murasaki Shikibu enters.

It is optimization of kinematic pair sentence.

The beauty of The Tale of Genji was written by kinematic pair symmetry, and developed by the spin and the moment of the kinematic pair.

*。
Men of old times were greater when thinking so.

To become rich was to have become foolish.

Only poverty made a rich person.

It is natural from the kinematic pair.

感動物語は、汚い国を大量製造販売消費した。

感動と幸福は、
人をいい気持ちにし、
その気持ちは自分を成長させることを異物排除した。

そこに禄でもない人と国が生まれた。

*。
これがジェイン・オ-スティン論理だが、
感動と幸福に対偶は、強盗殺人である。

対偶文では一発で済む。

不愉快に耐えることはいい人と国を作る。

いい気分は、それは不愉快のいじめ殺しであり、
そこは耐えられない不愉快を作っていた。

これが裸の王様の伝説だ。

*。
不愉快は愉快、愉快は不愉快。

悪いはいい、いいは悪い。
シェークスピアは、対偶文を書いた。
世界の対偶構造を知っていた。

二つの文章を重ね合わせると、
ここにスピンやモーメントが出来る。

対偶共振に壊れないためには、
対偶を知ることだ。

それがシェークスピア作品の構造だ。

*。
紫式部は普通がいいと入る。

それは対偶文の最適化だ。

源氏物語の美しさは、対偶対称で書かれ、
対偶のスピンやモーメントで展開されていた!

*。
こう考えると昔の人の方が偉かった。

豊かになることは、バカになることだった!

貧乏こそ豊かな人を作った!

対偶性から当然だ!

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