When you assume amplification to be a traveling direction
It becomes an identification though the negative feedback is a direction of the junior, and it contradicted.
Hegel's positive + combination
Kant's criticism is thought to be an identification of contradiction.
*。
If you think by structural reason
The kinematic pair of freedom and the justice is destruction and the homicides.
The amplifier of destruction and the homicide is thought to be a negatively return by freedom and the justice if it thinks about person's approval situation.
That is, because it aimed at freedom and the justice
The kinematic pair became destruction and a homicide, the system went mad, and it became a murder-robbery.
*。
The murder-robbery system
The murder-robbery stabilizes if it will return negatively by freedom and the justice, and social order recovers.
With social order at this time
Social order to aim at freedom and the justice is different.
*。
When you establish the society of freedom and the justice
It becomes a positive feedback, oscillates, and loses stability.
The system stabilizes this world when negatively returning by freedom and the justice.
If you assume this to be social order
The meta order was made in this world.
*。
With the aimed social order
Social order as the result is quite different.
The society stabilizes freedom and the justice to this world when negatively returning.
If freedom and the justice are ,so to speak, coordinates in the vanishing point, and this world is developed here, this world can be improved.
Freedom and the justice oscillate when aiming at freedom and the justice, and this world is destroyed.
*。
The murder-robbery of this world of nature is made and the world that not is even in case of in freedom and the justice, being can be made.
The god made the possible world of freedom and the justice of the murder-robbery.
The person can make stability here.
Or, the society of instability can also make it more.
Whether it is either is decided by the person's discretion.
*。
That is, the negative return to the world of the murder-robbery by freedom and the justice, and stability and making are person's missions.
The method is a negative feedback.
増幅を進行方向とすると、
負帰還は後進方向であり、矛盾したものの同一化となる。
ヘーゲルの正+反→合や
カントの批判は、矛盾の同一化と考えられる。
*。
構造理性で考えれば、
自由と正義の対偶は破壊と殺人である。
人の成立状況を考えれば、
破壊と殺人の増幅器を、
自由と正義で負帰還すると考えられる。
即ち、自由と正義を目的としたために、
対偶が破壊と殺人になり、システムが狂い、強盗殺人となった。
*。
強盗殺人システムを、
自由と正義で負帰還することにすれば、
強盗殺人は安定化し、
社会秩序は回復する。
この時の社会秩序と、
自由と正義を目的とした社会秩序は異なる。
*。
自由と正義の社会を作ると、
それは正帰還となり、発振し、安定性を無くす。
現世を自由と正義で負帰還すると、
システムは安定する。
これを社会秩序とすれば、
メタ秩序を現世に作ったことになる。
*。
目的としての社会秩序と、
結果としての社会秩序は全く違う。
現世に自由と正義を負帰還すると社会が安定する。
自由と正義は消点で、いわば座標であり、
ここで現世を展開すれば、
現世を改良できる。
自由と正義を目的とすると、自由と正義は発振し、
現世を破壊する。
*。
自然の現世の強盗殺人を、
自由と正義で、
あっても無いような世界を作ることが出来る。
神は強盗殺人の自由と正義の可能な世界を作った。
人はここに安定を作ることが出来る。
或いはもっと不安定の社会も作ることが出来る。
どっちかは人の裁量で決まる。
*。
即ち、強盗殺人の世界に自由と正義で負帰還し、
安定と作ることが人の使命である。
その方法が負帰還である。
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