Masaru Ibuka of the founder of Sony had "Space" strategy.
There is a space in the Western Europe product.
In the product, there is a part not commercialized.
Japanese..miniature garden..sense..in view of..something..put..one.
There is something that lacks ..something...
It can be said that the miniaturization strategy of Sony is a strategy of making to the miniature garden.
Then, the enhancement level as the miniature garden is raised.
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Western Europe thinks about no contradiction when greatly thinking about this.
However, what contradicts there is found.
It assumes between the real floor type and the meta floor type in a word to be a problem.
Making to the miniature garden is making in the real world to the meta.
That is, the real floor type also is seen from the meta floor type.
The one not seen here in the no contradiction pursuit is seen.
The imagination electronics was approved here.
Junichi Nishizawa is developing it.
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Making to the miniature garden was to have seen the world from an underground labyrinth.
Depth is ..[dantotsu].. different even if it is seen a little difference.
The Japanese does consciously.
However, world [deda] . where the government doesn't exist.
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The contradiction of the no contradiction industry is pollution.
Then, Japan has the ability to process this.
This is a niche industry.
The Japanese does automatically without understanding it.
When structural reason is used, it understands.
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The contradiction to which no contradiction gave birth is pollution.
It has the ability to do the self-identification of contradiction absolutely in the first person impulse.
The environmental industry is a niche industry, and the miniature garden industry.
That is, it is making of the industrial civilization. a miniature garden
Only a beautiful miniature garden is a miniature garden of low pollution.
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My sniper shot through the target this time.
The god must have the glory.
ソニーの創立者の井深大に「隙間」戦略があった。
西欧製品には隙間がある。
製品には、製品化されていない部分がある。
日本人の箱庭センスから見て、
何か入れておきたいものがある。
何か欠けているものがある。
ソニーの小型化戦略は、箱庭化戦略といえる。
そこで箱庭としての充実度を高くする。
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これを大きく考えると、
西欧は無矛盾を考える。
だがそこに矛盾したものを見つける。
つまりリアル階型とメタ階型の間を問題とする。
箱庭化は、リアル世界にメタ化でもある。
即ち、メタ階型からリアル階型を見ることでもある!
ここに無矛盾追求では見えないものが見える。
ここにイマジネーション・エレクトロニクスが成立した。
それは西沢潤一が発展させている。
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箱庭化は、世界を地下迷宮から見たことだ。
ちょっとした違いに見えても、深さがダントツに違う!
日本人は意識しないでやる。
ただしお上のいない世界でだ。
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無矛盾産業の矛盾は公害だ。
すると日本はこれを処理する能力を持つ。
これが隙間産業でもある。
日本人はそれを分からないで自動的にやる。
構造理性を使うと分かる。
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無矛盾の生んだ矛盾が、公害だ。
その絶対矛盾の自己同一化をする能力が一人称衝動にある。
環境産業は、隙間産業であり、箱庭産業だ。
即ち、産業文明自体の箱庭化だ!
美しい箱庭こそ、低公害の箱庭だ。
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今回も我がスナイパーは的を撃ち抜いた。
神に栄光あれ。
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