2007年11月9日金曜日

metophor of school regurations

School regulations, the deviation value, and this are the metaphors, the morals,
and similes.

Die for the defense of faultless and the country in the country and
countries.
If you take the contraposition
The people and the foreign country are mistakes.
The people must kill no defense, that is, civil affairs noninterventio
n, that is, self-help endeavor, people, and foreigner.

Sacredness of nation
This is a massacre of the human nature, and killing of bullying.

Sacredness of nation
The jumping person is person of murderous intent.
It is a person who is searching for the outlet.
It becomes a good excuse.

The system of the government catches the person who has murderous intent
beforehand.

The outlet is lawfully given.
Sacredness and beautiful country of nation
This concentrates the person who has a murderous design.

The person who has a murderous design proliferates when the society falls into
disorder.

It begins to make the outlet of dissatisfaction.
The sacredness of the nation is the relief public works of the crisis of the
nation.

*。
It is a concentration device of the person who has a murderous design
with the national prestige exaltation the hegemony.

The nation here oscillates.
Peristalsis for the collapse.
It is a resonance movement that the suspension bridge breaks.

There seem to be peculiar numbers of resonance vibrations in the race
and the nation respectively.
A strong movement of and the collapse occurs.

The United States today might be moving by the number of nations of
peculiar resonance vibrations.
If this hypothesis is correct, it self-destroys it.
It collapses like Suspension Bridge.

*。
When the nation integrates from the experience of the Dainichi this
empire with the people, and it burns to the same purpose, it might be
a resonance of it.
This is how to make resonate to which opposite is not permitted.

It might be a resonance of the nation, and be cancer of the nation.
The bone and the skin are left.
That is, the person is left with the destroyed country and it
disappears.

*。
School regulations and the deviation value
It is the one that the Ten doing and the human nature were excluding
annihilated to the human nature.

That is, it is a massacre of the human nature.
It is killing of bullying character = with stability safe safe
usually.

This automorphism map
It the solitude of death from overwork ..the done killing bullying it..
death commits suicide in the organization of variety … the pollution
medical treatment damage of crops by chemicals massacre … false
indictment capital punishment … It might be nursing homicide
patricide etc.

The DNA might be in the slaughter of the human nature.

School regulations and the deviation value are the metaphors of the human
nature massacre.

Immunity is impossible because it does by DNA.
Normality can do nothing but also return DNA.

It is possible to live even by this considerably.
However, there are harm and a damage structure there.


校則や偏差値、これは隠喩・寓意・暗喩である。

国に誤りなし・国を守る・国のために死ね。
対偶を取れば、
国民や外国は誤りだ、
国民は守らない、即ち民事不介入、即ち自助努力、
国民や外国人を殺せ。

国家の神聖、
これは人間性の大虐殺であり、いじめ殺しだ。

国家の神聖、
飛びつく人は、殺意のみなぎった人だ。
そのはけ口を探している人だ。
いい口実になる。

お上体制は、殺意をあらかじめ持った人を釣り上げる。

そのはけ口を合法的に与える。
国家の神聖、美しい国、
これは殺意を持った人を結集する。

社会が乱れると、殺意を持った人が増殖する。

不満の捌け口を作り始める。
国家の神聖は、国家の危機の救済公共事業である。

*。
ヘゲモニーは国威発揚であると共に、
殺意を持った人の結集装置でもある。

ここの国家は発振、
崩壊を求めて、蠕動する。
つり橋が壊れる共振運動だ。

民族や国家にはそれぞれ固有の共振振動数があるようだ。
ここの嵌ると、崩壊の強烈運動が起きる。

今のアメリカは、国家の固有共振振動数で運動しているのではないか。
この仮説が正しければ、自己破壊する。
吊り橋のように崩壊する。

*。
大日本帝国の経験から、
国家と国民が一体化して、
同一目的に燃えるとき、それが共振であろう。
反対を許さない、これが共振の作り方だ。

国家の共振、国家のガンである場合もある。
骨と皮を残して、
即ち破壊された国土と人を残して消える。

*。
校則や偏差値は、
人間性に天誅し、人間性を排除殲滅したものだ。

即ち人間性の大虐殺であり、
日常性=安心安定安全のいじめ殺しだ。

この自己同型写像が、
いろいろの組織で行われるいじめ殺しであり、
過労死孤独死自殺…公害医療薬害大虐殺…
虚偽告発死刑…介護殺人尊属殺人…であろう。

そのDNAは、人間性の虐殺にあるのではないか。

校則や偏差値は人間性大虐殺の隠喩だ。

DNAでやるのだから、免疫は不可能だ。
DNAを正常も戻すしかない。

これでも結構生きて行けるものだ。
だがそこには加害と被害構造がある。

0 件のコメント: