The Japanese is ..feelings theory.. alive.
When having written so
Your insistence is a feelings theory.
Return you your insistence as it is.
*。
It is a self-reference theory if becoming it so.
In a word, it falls into the feelings opinion of the oscillation of
the reason it made as the quibble.
Eye..eye..tooth..tooth..logic.
As for eyes, these are the self-references to eyes.
*。
It doesn't seem that it self-refers because it self-refers through
the other party.
Only I who criticizes for the justice am a justice only in me. this
It is a self-reference.
*。
The feelings theory is to use + ? of feelings as it is.
In a word, it is cruel with gentle.
It is a feelings theory of the use of both.
Therefore, the feature of the feelings theory becomes eyes on eyes.
This is the Japanese world.
It retorts it if done.
The one not retorting it was answered as following.
Thus, it is possible to relate up and down, and it is called on Grand
Poobah.
The chief itch and rub is a person who doesn't retort it from whom.
It is a person whom it bullied in a word of whom.
*。
Who bullies it?
That is, the person who has not been defeated.
It appears here by two kinds.
Person who won.
Person not defeated.
However, the person who won and not defeated is banished from the
organization as for going up.
*。
The perversion occurs here.
When you do a rational general rule
It not only is defeated but also it wins and it dances.
It is mortifying, and calls revenge in this.
In a word, the reason is crushed by power.
This is envy power, and it becomes a group stalker.
In a word, the reason is crushed by power.
It is a feelings theory as for this.
*。
The Pacific War
It was a fight of the general reason theory and the exceptional
feelings theory.
The war is defeated and raised for the world.
That is, it will take a rest for the company tomorrow and it raises
it.
This is strangled by the paradox and the paradox of the feelings
theory.
Is this a suicide or a murder?
It is a murder, a suicide it, a suicide, and a murder.
Oneself and others change places, and it is confused, and oneself and others
change places.
*。
Return you your feelings theory.
Who are this you and I?
This free free substituting
Isn't this sick?
It is sick in not the sickness but the world in Japan.
Then, isn't Japan sick?
The unpleasant world is sick.
This is a self-reference feelings theory.
It approves only to Japan.
It plays from the world and it flies.
*。
Then, Japan is related only in the world and money, the thing, and
power.
Japan became a thing.
Government Japan is an economic animal in the world.
Japanoid automata.
Android government Japan.
Cool Japan doesn't enter this Japan.
*。
The self-reference people
Isn't this true colors of isolation Japan?
The country is being closed now.
The country is closed, and it is related in money, the thing, and
power with the world.
Japanoid ..person Yo.. automata.
It is not, and exists if it is said that it is not if it is said that
it is.
Self-reference = isolation.
That is, government Japan is not, and doesn't exist.
日本人は感情論を生きている。
そう書いたところ、
あなたの主張は感情論だ、
あなたの主張をそのままあなたに返しなさい。
*。
もしこうなれば、自己言及論だ。
つまり理屈の発振であり、
屁理屈と言う感情論に落ちる。
これは、目には目を、歯には歯の論理だ。
目には目を、これは自己言及だ。
*。
相手を通して自己言及するので、
自己言及に思われない。
これが我こそ正義と非難する我こそ正義。
自己言及だ。
*。
感情論は、感情の+-をそのまま使うことだ。
つまり優しさと残酷、
両方を使うのが感情論というのだ。
だから感情論の特徴は、目には目をとなる。
これが日本人の世界だ。
やられたらやり返す。
やり返さないものは、従うと答えたことになる。
かくして上下関係が出来、
上を偉い人という。
一番偉い人は、誰からもやり返されない人だ。
つまり誰よりも苛め抜いた人だ。
*。
誰よりも苛め抜く、
即ち負けたことのない人。
ここで二種類現われる。
勝ち抜いた人。
打ち負かされなかった人。
だが上に行くのは、勝ち抜いた人で、
負けなかった人は、組織から追放される。
*。
ここで倒錯が起きる。
理性的一般論をやると、
打ち負かされないだけでなく、
勝ち抜いていしまう。
これに悔しくて、復讐を呼ぶ。
つまり理屈を力で粉砕する。
これが嫉妬力であり、集団ストーカーとなる。
つまり理屈を力で粉砕する。
これを感情論というのだ。
*。
太平洋戦争は、
一般的理性論と、例外的感情論の戦いであった。
世界のために、戦争やって、負けて上げます。
即ち、会社のために、明日休んで上げます。
これが感情論のパラドックス、
パラドックスに絞め殺される。
これは自殺か他殺か。
他殺であって自殺であり、
自殺であって他殺である。
自他が混乱、自他が入れ替わる。
*。
あなたの感情論を自分に返しなさい。
このあなたと自分は、誰のことか。
このすり替え自由自在、
これは病気ではないのか。
日本では病気でなく、世界では病気。
では日本は病気でないか。
いや世界が病気だ。
これが自己言及感情論。
日本だけに成立、
世界から弾き飛ばされる。
*。
そこで日本は世界と、金・物・力だけで関わる。
日本は物になった!
世界にお上日本はエコノミック・アニマル。
ジャパノイド・オートマトン。
アンドロイドお上日本。
この日本にクールジャパンは入らない。
*。
自己言及世間、
これが鎖国日本の正体ではないか。
今も鎖国中、
鎖国して、金・物・力で世界と関わる。
人呼んでジャパノイド・オートマトン。
あると言えばない、ないと言えばある。
自己言及=鎖国。
即ちお上日本は、あってなく、なくてある。
日本人は感情論を生きている。
そう書いたところ、
あなたの主張は感情論だ、
あなたの主張をそのままあなたに返しなさい。
*。
もしこうなれば、自己言及論だ。
つまり理屈の発振であり、
屁理屈と言う感情論に落ちる。
これは、目には目を、歯には歯の論理だ。
目には目を、これは自己言及だ。
*。
相手を通して自己言及するので、
自己言及に思われない。
これが我こそ正義と非難する我こそ正義。
自己言及だ。
*。
感情論は、感情の+-をそのまま使うことだ。
つまり優しさと残酷、
両方を使うのが感情論というのだ。
だから感情論の特徴は、目には目をとなる。
これが日本人の世界だ。
やられたらやり返す。
やり返さないものは、従うと答えたことになる。
かくして上下関係が出来、
上を偉い人という。
一番偉い人は、誰からもやり返されない人だ。
つまり誰よりも苛め抜いた人だ。
*。
誰よりも苛め抜く、
即ち負けたことのない人。
ここで二種類現われる。
勝ち抜いた人。
打ち負かされなかった人。
だが上に行くのは、勝ち抜いた人で、
負けなかった人は、組織から追放される。
*。
ここで倒錯が起きる。
理性的一般論をやると、
打ち負かされないだけでなく、
勝ち抜いていしまう。
これに悔しくて、復讐を呼ぶ。
つまり理屈を力で粉砕する。
これが嫉妬力であり、集団ストーカーとなる。
つまり理屈を力で粉砕する。
これを感情論というのだ。
*。
太平洋戦争は、
一般的理性論と、例外的感情論の戦いであった。
世界のために、戦争やって、負けて上げます。
即ち、会社のために、明日休んで上げます。
これが感情論のパラドックス、
パラドックスに絞め殺される。
これは自殺か他殺か。
他殺であって自殺であり、
自殺であって他殺である。
自他が混乱、自他が入れ替わる。
*。
あなたの感情論を自分に返しなさい。
このあなたと自分は、誰のことか。
このすり替え自由自在、
これは病気ではないのか。
日本では病気でなく、世界では病気。
では日本は病気でないか。
いや世界が病気だ。
これが自己言及感情論。
日本だけに成立、
世界から弾き飛ばされる。
*。
そこで日本は世界と、金・物・力だけで関わる。
日本は物になった!
世界にお上日本はエコノミック・アニマル。
ジャパノイド・オートマトン。
アンドロイドお上日本。
この日本にクールジャパンは入らない。
*。
自己言及世間、
これが鎖国日本の正体ではないか。
今も鎖国中、
鎖国して、金・物・力で世界と関わる。
人呼んでジャパノイド・オートマトン。
あると言えばない、ないと言えばある。
自己言及=鎖国。
即ちお上日本は、あってなく、なくてある。
0 件のコメント:
コメントを投稿